20 jaar lang

20 jaar lang ben ik al omringd door de liefste ouders.
Mijn papa en mama die er altijd alles aan doen om mij en mijn zus gelukkig te houden. 
Die ons zoveel mogelijk aanbieden met alles wat ze hebben. 

Mijn papa die mij keer op keer weer doet laten lachen, of laten huilen alleen al door zijn blik! Mijn moeder met haar leuke mee denkende ideeën en creativiteit.

In de zomer van 2010 heb ik mijn ouders een grote “schrik” bezorgd door ze te vertellen dat ik zwanger was, hun opa en oma werden. De wereld stortte bij mijn moeder even in, en mijn vader “de altijd nuchtere Gijs” was net als anders nuchter, en met zijn woorden “het komt wel goed” kwamen we net als anders allemaal weer tot rust!

De periodes daarna hebben mijn ouders ons met alles geholpen wat ze konden, ze hebben ons geboden wat ze konden. Zonder deze hulp (en die van al die anderen) hadden wij niet op ons zelf gekund, maar waren we “verplicht” om samen bij één van ons ouders te gaan wonen. 

14 december 2010 de geboorte van Aron, dit was niet alleen de geboorte van Aron, maar ook de geboorte van mij als mama, van Robert als papa en van mijn ouders als Opa en Oma. Midden in de nacht/vroeg in de ochtend zijn ze nog bij ons geweest om dit wereld wonder te bewonderen. 

De tijden daarop werd mijn moeder oppas oma, ze past nu nog steeds op! En wat is Aron blij met zijn opa’s en oma’s! 

Ik ben gezegend met een paar lieve ouders, die vechten voor elkaar, en voor hun kinderen! 

Lieve, papa en mama bedankt voor alles wat jullie ooit voor mij hebben gedaan! 

Bedankt voor wie ik ben,
bedankt voor wat ik heb kunnen bereiken.
Bedankt voor de steun, 
die ik altijd van jullie mocht krijgen.

Vergeef me, voor men fouten, 
vergeef me, als ik jullie pijn heb gedaan,
Bedankt dat jullie van me houden, 
dat ik sta, waar ik nu mag staan

Bedankt, voor te zijn wie jullie zijn,
Bedankt voor alles…

Ik hou van jullie! 

One thought on “20 jaar lang

Leave a Reply

