Voorjaarsdrukte!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen, wat een drukte!

We hebben inmiddels kunnen genieten van het eerste voorjaars zonnetje, en dat hebben we goed gedaan! Lekker veel buiten gespeeld met onze grote vent, die nu tegenwoordig de hele dag met zijn jas naar toe komt om buiten te spelen, zelfs als het regent! Ook hebben we onze tuin al een beetje aangepakt en is onze vijver inmiddels helemaal leeg, en klaar om een echte zandbak te worden voor Aron! 

Ook motiveert dit voorjaars zonnetje mij om weer goed bezig te gaan voor school en zie ik alles weer positief voor me! De opdrachten worden sneller afgewerkt, en ik start steeds sneller een nieuwe opdracht om mijn einddoel, mijn einddoel te laten zijn! Toch weet ik zeker dat ik nóóit in de kinderopvang ga werken het is namelijk echt niet mijn ding, tja soms moet je iets afmaken om je uiteindelijke doel te behalen. 

Met Aron gaat het goed, en zijn ontwikkeling gaat snel! Ik kan wel zeggen dat er elke dag iets veranderd aan mijn “kleine” vent. Is het de ene dag een nieuw woordje, dan is het de andere dag wel een niet ‘iets’ wat hij begrijpt. En ooh wat is het fijn dat je kindje kan duidelijk maken wat hij wil, als Aron bijvoorbeeld een beetje drinken wil loopt hij richting de koelkast, wil hij op bed? dan loopt hij richting de deur naar de trap en als hij eten wil, pakt hij alvast een bord! Nog steeds is auto het meest gesproken woord, en wordt het steeds meer een echte auto! 

Ook in de voorbereidingen van onze bruiloft zit vooruitgang! Mijn getuige zijn geregeld, onze ceremonie meester is geregeld! En mijn trouwjurk wordt hand gemaakt dankzij het goede idee van mijn tante! Ik heb inmiddels een patroon besteld en hopelijk wordt dit de jurk waar ik altijd van gedroomd heb! 

Met het afvallen gaat het ook goed, inmiddels ben ik al 3 kilo kwijt! dus nog 7 kilo te gaan voor mijn einddoel! Gelukkig komt het mooie weer eraan (hoop ik!!) kan ik weer mooi de skeelers onder binnen en lekker gaan touren op die dingen. 

Liefs, Joyce



Leave a Reply

