Aron is blij, hij heeft er een vriendje bij!

Donderdag 12 april 2012, Ik zit op stage en hoor een ambulance met sirenes voorbij rijden. Het eerste wat ik denk is die gaat naar Hinnie! Een paar minuten later komt die ambulance weer langs, zit Tommy daar nou in? Op stage vertel ik nog dat ik een naar onderbuik gevoel heb dat die ambulance voor haar is.

Diezelfde dag rond 18:00 uur krijg ik een whatsapp berichtje! Hinnie is bevallen van een prachtige zoon die de naam Jayden draagt! Wauw wat ben ik blij en ontzettend trots, op Tommy en Hinnie. Vanaf het begin van de zwangerschap was ik op de hoogte van dit prachtige kleine gelukje! Ik gunde het hun dan ook ontzettend. Een wonder wat hun geschonken is!

Afgelopen maandag ontvingen wij dan ook een geboorte kaartje, dit gaf mij de stap om te bellen en een afspraak te maken om op kraamvisite te gaan. Dinsdagavond konden wij direct al het pasgeboren mannetje bewonderen. De hele dag zei ik al tegen iedereen hoeveel zin ik had om naar hun toe te gaan.

Natuurlijk werd onze kleine picasso ook even aan het werk gezet en die maakte voor hun een prachtig kunstwerk, die Tommy dan ook in de woonkamer neer heeft gehangen! (Tja dan ben je als moeder zijnde ook wel een beetje trots!) Bepakt met alle cadeaus (ja ik kan me nooit inhouden als er een baby geboren is) gingen we dinsdag avond met z’n tweeën richting het nieuwe gezinnetje, om hun nieuwe gezinslid te bewonderen!

Wauw wat is hij mooi, zo’n gaaf huidje en zo volmaakt! Een kindje krijgen is dan ook echt een wonder. Ook de trotse gezichten van de nieuwe geboren ouders zijn mooi om te zien! Toen was het tijd voor de bevallingsverhaal en bleek mijn gevoel van afgelopen donderdag correct te zijn, Hinnie is inderdaad in het ziekenhuis bevallen van Jayden..

Dit is een prachtig moment,
De kroon op jullie bestaan
Het feit dat jullie ouders zijn
Maakt niemand nog ongedaan!

Lieve Tommy, Hinnie en Jayden ik wens jullie een heel gelukkig liefdevol leven toe, geniet van elkaar!

Liefs, Joyce

One thought on “Aron is blij, hij heeft er een vriendje bij!

  1. Oh , het is zo ontzettend mooi als er net weer een prachtig kindje op de wereld is gezet! Mijn neef en nicht hebben ook een zoontje gekregen genaamd; Luca. Helaas, heb ik hem niet kunnen bewonderen.. Als er weer een kindje is geboren, wordt ik spontaan blij en vooral als ik ze ook nog ken. Baby kleertjes, kan ik ook echt niet uit staan! Ze zijn zo leuk, lief en schattig! Heel mooi geschreven.. Liefs, Gerrianne

Leave a Reply

