Blown Away

Al een aantal jaren ben ik verslaafd aan de muziek van Carrie Underwood!
De muziek past vaak bij mijn stemming en de mensen om mij heen weten vaak ook precies hoe ik me voel, aan de hand van de muziek van Carrie underwood.

Een paar week geleden kwam ik er dan ook achter dat ze een nieuwe cd uit ging brengen. 1 mei stond er in mijn agenda genoteerd: nieuwe cd Carrie Underwood.y

1 mei was ik er klaar voor de nieuwe cd, maar helaas de stomme Nederlandse itunes heeft hem nog net.. Dus mijn papa lief aangekeken en die heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag de muziek van Carrie Underwood kon beluisteren.

Ondertussen had ik de nummers al wel geluisterd op youtube, maar heel hard door de speakers in huis is toch wel fijner!

En WAUW, wat een mooie cd! Liedjes die weer helemaal bij bepaalde gevoelens aansluiten en nummers die emoties omhoog brengen doordat het nummer past bij een bepaalde situatie. Ik ben niet anders gewent van haar muziek, en dat maakt het zo fijn! Ook zit er een paar nummer tussen die ik niet verwacht had op haar cd maar die wel ontzettend leuk zijn!

Dus mocht je toe zijn aan een nieuwe artiest? Dan raad ik je Carrie Underwood aan, heerlijke muziek!

One thought on “Blown Away

Leave a Reply

