Last week #3

Een dag later dan anders maar hier komt hij! Een overzicht van de afgelopen week.

Afgelopen maandag was het koninginnendag! Lekker een dag gezellig doen met mijn gezin! S’ochtends heeft Aron ons lekker laten uitslapen want hij werd pas om half 10 wakker! Ik zeg heerlijk!! Tegen het einde van de ochtend zijn we richting Veendam gelopen, de jaarlijkse koninginnenmarkt was er dus even lekker snuffelen! We hebben niet veel gekocht, maar cluedo voor €0,50 cent laat je niet liggen toch? S’middags lekker met Aron thuis geweest omdat hij nog niet helemaal fit was.

1 mei 2012 release date van de nieuwe cd van Carrie Underwood, een ontzettend fijne cd waarvan ik de tekst inmiddels uit mijn hoofd ken!

Woensdag kwam Manon bij ons eten! Was gezellig en leuk om je even weer te zien!! Gauw weer doen. Ook Aron vind het leuk als Manon er is want Manon heeft net als mama een hele mooie telefoon haha!

Als Manon er is laat ik mezelf even weer vrijwillig pijnigen. Maar wie mooie wil zijn moet pijnlijden zeggen ze toch altijd? Tja, ik ben nou eenmaal een mietje als het om pijn gaat en ik vind wenkbrauwen epileren dan ook echt verschrikkelijk!!

Mijn laatste foto vanaf mijn Iphone 3GS! Vanaf Donderdag heb ik hem ingeruild voor een heuse Iphone 4S! Ben ik blij? Ja absoluut de Iphone 4S is een stuk sneller dan mijn Iphone 3GS en de camera die erop zit; WAUW! wat een fijn ding! Hier ga ik dus nog vele plaatjes mee schieten.

Eerste foto vanaf mijn iphone 4S! Mijn twee mannen lekker samen aan het spelen (:

Even lekker me de Auto’s spelen, samen met Aron heeeerlijk!!

En natuurlijk even de frontcamera uitproberen samen met me mop!

En even de flitsproberen terwijl mijn moppie ligt te slapen! Ja ik ben tevreden haha

De nieuwe agenda’s zijn bij de hema!! Ik word altijd helemaal blij van nieuwe dingen bij de Hema zo ook de agenda’s dus! ik heb mezelf direct een nieuwe agenda gekocht voor komend schooljaar. Ik heb dit jaar gekozen voor een dag agenda ipv een week agenda omdat ik altijd groot schrijf en dus uiteindelijk op drukke dagen een te kleine agenda heb haha! Waar kopen jullie altijd je agenda’s?

Eén van mijn stage collega’s had een ontzettend gave ring om, ze heeft bovenstaande ring in het knalroze! Ikzelf vond hem zo leuk dat ik de witte variant ervan gekocht heb, er zaten twee in de verpakking, benieuwd hoe die andere eruit zag? Kijk dan volgende week weer.

Afgelopen vrijdag ging ik bij de poelier kip halen en toen zag ik dit liggen! Aangezien ik dol ben op de KFC is dit een goede oplossing om zelf te proberen wanneer er geen KFC in de buurt is! Als ik tijd heb zal ik een review schrijven over het product.

Kuikentjes op de créche! Bij Aron op de gang zijn kuikentjes geboren en Aron vind ze erg interessant! Kijk hem lief kijken naar de kleine kuikentjes.

S’middags na zijn middagdutje onderweg naar Tante Lydie en Ome Mark! Even weer een keertje op visite! Aron was helemaal blij dat hij in de auto mocht alleen is dit niet op deze foto te zien.

En s’avonds kwamen opa en oma Norder bij ons eten, hier kijkt Aron samen met opa naar de auto’s die langs ons huis (soms letterlijk) racen! Ook heeft hij lekker met oma gedanst op muziek van Carrie Underwood!

Zaterdag was het tijd om samen met Aron op kraamvisite te gaan bij Jayden en Hinnie. Ikzelf was al geweest samen met Robert maar vond Jayden toen nog te klein om Aron mee te brengen. En oo wat was Aron lief! En nieuwsgierig!

S’middags nog even lekker in de tuin gespeeld. Voor het eerst gebruik gemaakt van de stopkrijt en wat voelde ik me weer even kinds zeg! Heerlijk hartjes tekenen in de tuin met de namen van mijn geliefden er in getekend. Ook Aron vond het leuk en begon wild te kleuren! Ook heeft hij op zijn loopfietsje gespeeld en wonder boven wonder kon hij het ontzettend goed! (een paar dagen hiervoor wou hij er niks mee!)

mmmm, lekker home made pizza eten!! Lekker met Peer, rosbief, salami, ham ananas en kaas! lekker smullen maar!

Zondag studie dag, tussen het spelen met Aron en de slaapjes van Aron lekker hard aan de slag voor school! Nog 9 weekjes en dan moet ik nog één verslag inleveren en een verantwoordingsverslag gemaakt hebben. Dus nog even knallen en dan ben ik over naar mijn laatste jaar!

Studie ontwijkend gedrag, mijn nagels lakken en jaaa ze groeien eindelijk!

Bellenblazen in bad, ontzettend leuk! Aron lag helemaal in een deuk omdat hij de bellen niet kon vangen. Hé wat gek!

Na het slapen ging Aron even voor de foto’s zitten, ik ben zo gek op hem!

Het weekend is weer voorbij, nog even een borreltje drinken en dan begint het echte leven weer! School, stage en mijn gezin!

3 thoughts on “Last week #3

Leave a Reply

