Mijn favo apps!

Zoals jullie in de blog last week 3 hebben kunnen lezen ben ik sinds kort in bezit van een iphone 4S! En hier horen natuurlijk ook de bijbehorende apps bij. Hieronder kun je lezen welke apps mijn favoriet zijn, wat ze kunnen en waarom ik er zo dol op ben!

Allereerst de app instagram, oo wat hou ik van die app! Instagram is een app waarmee je foto’s kun maken, uploaden en delen met andere mensen. Hierbij kun je de zo genoemde filters toepassen op je foto waardoor je foto’s bijvoorbeeld een ouderwetse uitstraling krijgen. Via instagram heb ik al een aantal leuke mensen digitaal leren kennen waaronder Rachel  en Nathalie.

De app Diptic is ook ontzettend handig wanneer je de app instagram bijvoorbeeld gebruikt. Je kan namelijk met Diptic fotocollage maken en die zo via social media delen. Onwijs handig dacht ik zo!

Het spelletje monopoly hotels open ik ook regelmatig, monopoly hotels is een app waarmee je een hotel moet bouwen het klinkt misschien ontzettend saai maar het is opzich best grappig en al helemaal wanneer je met z’n tweeën in huis het zo snel mogelijk level up wilt gaan.

Ook Bloglovin’ vind ik een super fijne apps, al mijn favoriete blogs in een overzichtelijke lijst, en wanneer er geupdate wordt kan ik via de bloglovin’ app de berichten direct lezen! Ontzetten fijn dacht ik zo. (Ook ik ben te volgen op bloglovin’ -> op de button hierna klikken en volgen maar!)

Buienradar hoe handig? Ik gebruik buienradar altijd voor ik de deur uit ga maar helaas klopt dit niet altijd, zoals vanmiddag buienradar gaf geen bui aan maar toch was ik kletsnat, hmmm? wat heb ik verkeerd gedaan? haha over het algemeen geeft buienradar wel de grote buien aan dus dat houdt in dat hij voor grote plensbuien wel goed werkt!

Diamonddash een heerlijk spelletje op tijd waarbij je steeds groepjes moet maken en wegdrukken, tevens ook een spelletje op facebook! Dus een battle tegen je facebook vrienden kan ook!

Tijdens het boodschappen doen kom ik er altijd achter dat mijn boodschappenlijstje nog op tafel ligt, tot dat Albert Heijn een app ontwikkeld had waarbij je zelf je boodschappenlijst kan toevoegen en als je het nog makkelijker wil in de looproute door de winkel bij jou in de buurt aangepast! Ook kan je op deze app die de naam appie draagt alle bonusaanbieding vinden. Ik zeg super handig!

Voor school gebruik ik vaak de app dropbox in je dropbox kun je bestanden opslaan en op elke gewenste plek openen. Ideaal voor iemand zoals ik die regelmatig haar usb stick in haar laptop laat zitten en dan moet presenteren op school.

En als laatste het spelletje Waar is Wally? wie kent het niet? De zoekplaten waar je één bepaald persoon moet zoeken? Nou hij bestaat ook voor de iphone/ipad en hij is leuk! haha lekkere tijddoding voor bijvoorbeeld in de bus.

Wat zijn jullie favoriete apps, welk moet je absoluut op je Iphone hebben?

 

 

Leave a Reply

