Wat is ze mooi..

Dinsdag 22 mei, pff wat was het warm! Aron en ik vonden het een leuk idee om Bas en Sanne uit te nodigen om  in de tuin te komen zwemmen! Lekker spetteren en uiteindelijk helemaal nat in de zandbak duiken! Top en super gezellig want Bas en Aron zijn nu al dikke maatjes.

Sanne en ik hadden het er nog over dat Sanne zich goed voelde en nergens last van had! Ik dacht de baby blijft nog wel even warm zitten. S’avonds was Mark ook nog aardig actief op social media. Dus de verwachtingen dat het kleine meisje kwam was voor mij heel klein!

Tot dat ik s’ochtends om 7 uur wakker werd gesmst, ze is geboren! Tessa is op de wereld gekomen. Zo klein, en teder een stel gelukkige ouders en een ontzettend trotse grote broer!

We mochten die dag direct langs komen, en tja dat hoef je tegen mij geen twee keer te zeggen. Nog gauw wat laatste cadeaus kopen en dan richting het gezinnetje.

Wauw wat is ze mooi, ik ben verliefd op dit kleine meisje! Ook Aron vond het ontzettend interessant en wil elke keer als we Tessa zien de hele tijd bij Tessa kijken. Ook noemt hij haar de hele tijd baby, en nu dus ook zijn eigen babyfoto’s.

Een klein dochtertje en zusje
dat is fijn
Wat zullen jullie
daar blij mee zijn!

 

One thought on “Wat is ze mooi..

Leave a Reply

