Hoera Robert is geslaagd!

Wat een spannende weken waren het afgelopen week. Robert had zijn meesterproef voor zijn opleiding. Hij moest hiervoor zelf zijn casus in elkaar zetten en uit werken. Na een periode van hard werken stress mocht het resultaat er dan ook wezen. Met een stel gezonde zenuwen ging Robert gisteren op weg naar school om daar zijn gemaakte kunsten (ja zo noem ik ze) te tonen. Ik zelf was al helemaal trots, en wist ook wel dat het hem ging lukken.

Om tien uur was hij aan de buurt, inmiddels al vol met een onderbuik gevoel en misselijkheid zat ik te wachten op een telefoontje. De minuten tikten langzaam weg, maar nog steeds geen telefoontje! Ondertussen al druk aan het smsen met mijn schoonmoeder, om toch een beetje afgeleid te zijn.

Om twintig voor 12, het verlossende telefoontje; ik ben geslaagd!!! Jeetje wat ben ik blij en trots. De afgelopen twee jaar hebben wij samen veel meegemaakt en is het niet altijd even makkelijk geweest. Een kindje op komst, een huis regelen, verhuizen en ga zo maar door. Alle ups and downs hebben we samen overwonnen om bij deze eindstreep te komen. Een stukje ontlading kwam er bij mij dan ook uit.. (pff sentimenteel gedoe).

‘S avonds zijn we even lekker met z’n tweeën uit eten geweest, dat was ook alweer een hele tijd geleden. En toen we terug kwamen van het eten was het tijd voor visite! Na een gezellig avond is het nu wachten op 11 juli wanneer we Robert zijn diploma kunnen ophalen!

 

Liefs,

een trotse mama Joyce

5 thoughts on “Hoera Robert is geslaagd!

  1. Supergoed gedaan! Ik kan best begrijpen dat het er even allemaal uit kwam bij je….is toch een heftige periode geweest en idd samen hebben jullie het gered!

    Gefeliciteerd en wat een geweldige foto!

Leave a Reply

