We zijn er weer!

Na een dikke week offline te zijn geweest, en goed me best hebben kunnen doen voor school zijn we er weer! helemaal fris en fruitig en klaar om jullie weer van alles leuks te vertellen!

De afgelopen weken ben ik helemaal verliefd geworden op pinterest en heb ik allemaal DIY dingen gevonden die ik binnenkort met jullie ga delen. Verder hebben wij nieuwe plannen gemaakt om te gaan verhuizen, hierover vertel ik jullie in een andere blog ook nog meer. Ook ben ik aangestoken door mijn mede blogsters om een truly yoursbox te bestellen. Deze heb ik vandaag binnen gekregen en ik zal dan ook daar een artikel aan willen wijden.

Verder hebben wij weer genoeg leuke dingen mee gemaakt waaronder het grote nieuws dat Robert geslaagd is! JEJ! Hij is afgestudeerd als grafische vormgever. Trots zijn we jaaa!

Allemaal nieuwe plannen, leuke weetjes die jullie de komende tijd weer kunnen lezen op www.mamajoyce.nl

Heel veel liefs,

Joyce

6 thoughts on “We zijn er weer!

Leave a Reply

