I love pinterest

Ik moet eerlijk toegeven, sinds ik pinterest ontdekt heb gaat er geen dag voorbij dat ik aan het snuffelen ben naar leuke DIY. En leuke dingetjes die wij kunnen gebruiken op onze bruiloft.

Pinterest is een site waarop je foto’s kunt uploaden in diverse categorie, eigenlijk in alles. Ik plaats eigenlijk nooit wat op pinterest maar kijk wel de hele dag en “repin” (zo noem je het wanneer je foto’s op je eigen profiel zet). Vaak repin ik dingen die ik uit eindelijk wil gaan maken, zodat ik ze niet kan vergeten.

De afgelopen week heb ik ook aardig wat gepint op mijn board. Zo zijn Robert en ik altijd wekelijks bezig met een menu lijst te maken, die uiteindelijk rondslingert door de keuken. Nu heb ik een ontzettend gaaf idee gevonden die ik aan het maken ben voor in de keuken. Mensen die mij volgen op instagram of facebook kunnen hem al gezien hebben.

Ook vind ik op pinterest leuke ideeën voor straks in ons nieuwe huis, praktische en leuke dingen. Ook leuke knutsel frutsel staan erop, van die kleine dingetjes die je tussendoor wel even kunt maken, of dingen die handig zijn! Zoals bijvoorbeeld het nagellakken van je sleutels om ze op die manier uit elkaar te kunnen houden. Super handig en aangezien menig Nederlandse vrouw een overload aan nagellak heeft ook nog eens een “goedkope” oplossing.

Je hebt op pinterest ook veel dingen met betrekking tot kinderen, zo wil bijvoorbeeld voor Aron zijn 2e verjaardag zelf een keukentje knutselen. Dus mocht er iemand nog een ouderwets houten kastje (over) hebben, dan hou ik me aanbevolen. Ook leuke ontwikkelingsgerichte activiteiten staan erop, en leuke herinnering dingetjes voor je kleine hummel.

En als laatste alles voor de BIG day! Lekker wegzwijmelen bij ideetjes hoe je de boel kan aankleden, leuke foto ideeën voor onze trouwkaart en zo kan ik nog wel heel lang wegzwijmelen. Ik probeer ook zo min mogelijk op trouw ideeën te zoeken, om zo weinig mogelijk ideeën op te doen, want anders wordt Robert helemaal gek hihi!

Mocht jezelf pinterest hebben, en mij willen volgen kun je me toevoegen

 

6 thoughts on “I love pinterest

Leave a Reply

