Volg je mij ook?

De laatste tijd ben ik aan het brainstormen geweest hoe ik mijn site onder de mensen kan brengen. Ik wil meer mensen een kijkje gunnen in onze jonge leven. Tja en hoe doe je dit het best? Juist door social media!

Al een aantal jaren ben ik actief op facebook, en vanaf vorige week  ben ik ook bereikbaar via de MamaJoyce facebook pagina. Hier zal ik korte updates plaatsen en natuurlijk wanneer er een update online staat kun je het daar zien.

Ook kun je mij volgen op bloglovin’, een super handige site voor mensen die meerdere blogs lezen bijvoorbeeld. Hierin komen automatisch mijn updates te staan. In mijn rechter menu staat ook een button waarmee je rechtstreeks op mijn ‘site’ komt.

Ook zal ik binnenkort een aantal filmpjes online zetten van Aron, en heb ik dus een youtube account aangemaakt. Er staat nu dus nog niks op maar in de toekomst zal ik hier leuke filmpjes met jullie delen!

Zoals je in een vorige blogpost van mij al kon lezen ben ik ook verslaafd aan pinterest. Ook hier kun je mij volgen, en zien wat ik nou echt leuk vind.

 

6 thoughts on “Volg je mij ook?

  1. Heb sinds kort ook bloglovin… en volg je daar dan ook.
    Je staat in mijn twitterlijst, dus ook daar volg ik je.

    Het is idd een handige manier om je site onder de aandacht te brengen. Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen via fb,twitter,hyves… enz

  2. Dit is inderdaad een erg handige manier! Ik doe het ook vaak, want eigenlijk is social media gewoon alles.. Ik volg je echt overal, behalve nog op youtube & facebook. Dit ga ik meteen even doen! Je doet je blog erg goed & ik gun het je ook dat het meer wordt bekeken !

  3. Ik volg je al via mijn Feedreader dus mis geen enkel blogje….bezoekers op je blog krijgen krijg je het meeste door op meerdere blogjes te reageren is mijn ervaring 😉

  4. Hi, ik ben via via op je site gekomen! Ik ben zelf geen tienermoeder, maar ik ben 16 jaar, heb een vriend van 24, en heb in februari een miskraam gehad.. Lijkt me dus leuk om je te volgen, zocht al een tijdje blogs van jonge mama’s. (beter dan forums met allemaal vrouwen die al 4 kinderen hebben en je, als tienermoeder zijnde, toch maar raar vinden..)

Leave a Reply

