Is de vakantie al voorbij?

Nee, natuurlijk wil ik nog niet dat de vakantie voorbij is, maar ik heb gisteren een sollicitatie gesprek gehad voor mijn aankomende stage. Hiermee wil ik graag nu al beginnen!

Gister ochtend om 09:00 moest ik in St Lucas ziekenhuis zijn voor een sollicitatie gesprek voor mijn aankomende stage periode. Ik had in eerste instantie al een stage plek alleen die stoppen er per 1 augustus of september mee ( ik weet het niet meer). Dus ik moest een andere stage plek hebben. Op mijn opleiding worden de stage plekken voor ons geregeld, aan de ene kant heel handig maar aan de andere kant mis je toch een stukje zelfstandigheid en je kan niet kiezen waar je heen wilt. Je wordt dus ergens geplaatst.

Nu kreeg ik dus een berichtje van school dat ik naar het st. lucas ziekenhuis mag alleen zat daar wel een sollicitatie procedure aan vast. Ik dacht dus dat het heel officieel was maar opzich viel het wel mee. Ik kreeg heel veel informatie over wat het werk inhoud en wat mij te wachten staat. Ook moest ik vertellen of ik wel of niet creatief was maar volgens mij zit dat wel goed. Ze vertelde me dat ze nog even gingen overleggen en ik werd diezelfde dag nog gebeld.

Vol overtuiging liep ik het ziekenhuis uit nadat ik een bekker koffie had gekocht. Ik wist het, dit werd mijn nieuwe stage plek! Halverwege de middag ging mij telefoon (eindelijk). Ik heb de stageplek!!!!!!!!

Vanaf 5 september zal ik mijn stage als pedagogische medewerker in het ziekenhuis gaan volgen! Ontzettend spannend en waarschijnlijk ook heel leerzaam!

Van mij mag mijn stage al wel beginnen, maar laat die schooldagen nog maar even achterwege!

Liefs, Joyce

6 thoughts on “Is de vakantie al voorbij?

Leave a Reply

