Weekly Diary | Week 29

Het is weer zo ver, mijn weekly diary in foto’s! Afgelopen week hebben wij voornamelijk met z’n drietjes ontzettend genoten van elkaar en van de leuke dingen die we hebben gedaan. Wil je weten wat? Kijk dan vooral even verder.

Maandag zijn we gezellig met het hele gezin naar de apenheul geweest! Het was heerlijk en wat geniet ik ervan om samen te zijn! (meer lezen klik)

Oo deze snoepjes, daar was ik zo gek op tijdens mijn middelbare school en opeens lagen ze weer bij de Appie! Genieten dus.

Normaal gaan wij nooit in parken op de foto maar in de apenheul dus wel en dit is het resultaat!

Dinsdag ochtend had ik een sollicitatiegesprek voor een stageplek, wil je weten hoe dit afliep lees dat hier: klik

Daarna was het tijd om boeken te ruilen bij de bieb! Voor Aron een stapeltje leuke boekjes en voor mij ook drie waarin ik al aardig op weg ben!

Mamajoyce vanaf Robert zijn nieuwe ipad, lekker handig en overzichtelijk!

Het is de week van de lekkere dingen. Afgelopen week een heerlijke Australian pie gemaakt, en een appeltaart en een paar genoten van een wafel met slagroom en verse aardbeien hmmm…

Vorige week kreeg ik een mooie plant van mijn opa en oma op papa zijn feest, ook kreeg ik deze week een prachtige bos bloemen van mijn schoonzus en zwager! Geeeeeék op bloemen!

Het werd wel eens tijd om te beginnen aan het foto album vanaf Aron zijn geboorte en alles wat daarna kwam. Op deze foto’s ben ik 40 week zwanger.

Via whatsapp kwam ik erachter dat je kan zien hoeveel berichten je hebt verstuurd, in 3 maand tijd heb ik dit aantal verstuurd en ontvangen. Best veel vond ik zelf

Ik verveelde me afgelopen en zaterdag en al mijn IG vriendinnetjes brachten me op het idee om te gaan freubelen met mijn nagels..

En dit hadden we als avond eten en ik kan je vertellen dat het heeerlijk was!

Gister avond hadden we een verjaardagsfeest van Robert zijn oom en tante, we hebben heerlijk voor de kachel gezetten de hele avond! (op mijn wishlist voor in ons nieuwe huis!)

Via de televisiegids van Veronica kon je gratis kaartjes krijgen voor de film step up 4! Ik ben samen met mijn zus heen geweest en WAUW! wat een prachtige film.

Met z’n drietjes op visite bij opa en oma!

Afgelopen week heb je al veel foto’s van Aron voorbij zien komen vandaar dat ik op het moment niet zoveel foto’s van Aron erbij heb staan! volgende week zul je weer meer foto’s zien van Aron.

Liefs, Joyce

 

3 thoughts on “Weekly Diary | Week 29

  1. Hai! Leuk dat je bij me ‘op bezoek’ kwam 🙂
    Wat een leuk verslag van je week. En jaaa, zo’n kachel wil ik ook nog een keer, zo gezellig! (helemaal in de herfst/winter)

    Groetjes!
    Miek

Leave a Reply

