Sometimes, all you need is a home!

Ons huis is een huis, maar ons huis is geen thuis. Sinds een tijdje voel ik me niet meer thuis in mijn eigen huis. Verschillende redenen en de grootste reden is dat het een particuliere huurwoning is en je eigenlijk vrij weinig kan veranderen. Alles wat je wil veranderen moet je terug brengen in de originele staat, en dat vinden wij zonde. Ik heb geen behoefte om geld uit te geven aan een leuke kleur verf of aan een leuk behangetje als we hier toch weer weg moeten.

Na lang wikken en wegen hebben Robert en ik besloten om op zoek te gaan naar een andere woning. Een woning waar wij een thuis van kunnen maken. Samen gordijnen uitzoeken, samen een mooie vloer uitzoeken en samen mooie kleuren voor op de muur zoeken. Alle huizen waar wij inmiddels in hebben gewoond waren “leef klaar”, daarmee wil ik zeggen dat we er niks aan hebben gedaan omdat alles wat we nodig zijn er in zat.

Ook Aron zijn kamer hebben we al helemaal ingericht, en al leuke spullen voor gekocht die we in de uitverkoop tegen kwamen. Het enige probleem wat we nu nog hebben is dat hier in het dorp de huizen worden verloot. Dit houdt in dat je puur geluk moet hebben om een woning te krijgen. Ook zijn er ontzettend weinig woningen hier in het dorp. We hebben inmiddels ook voorkeur gekregen, en we hopen dat we snel een “nieuwe” woning kunnen betrekken.

 

4 thoughts on “Sometimes, all you need is a home!

  1. Ja je moet je wel thuis voelen in je eigen huis, leuk dat jullie opzoek zijn naar een nieuwe woning. Maar dat valt idd niet mee. Hopelijk hebben jullie het geluk snel iets te krijgen naar jullie wens, en dat jullie snel een eigen thuis kunnen maken waar je echt thuis zal voelen.

  2. Jaaa ik duim met je mee. Wat heerlijk dat jullie opzoek gaan naar een plek waar je je echt thuis zult voelen. Succes, hoop snel goed nieuws te lezen.

  3. Ik duim voor je!! 😀 want inderdaad is het het aller fijnst als je, je huis kan inrichten naar jou eigen smaak.

    ik weet hoe het is met loten heb zelf dik een jaar naar een kamer gezocht voordat ik er eindelijk 1 had.

Leave a Reply

