Moodboard wedding!

Al een aantal weken ben ik heel actief bezig met de voorbereiding voor onze bruiloft. Dit is natuurlijk niet zo even gedaan. Ik struin pinterest af voor leuke cheap ideetjes, en ik vraag mensen of ze nog leuke ideeën hebben. Inmiddels heb ik veel dingen al op papier staan en ben ik druk bezig met het maken van moodboards.

Inmiddels hebben we al een auto kunnen regelen, we hebben ideeën opgedaan voor het feest, waar we het willen houden en hoe. En we hebben de ringen al besteld! (vroeg hé!) Ook weet ik al precies wat voor bloemen ik wil en hebben we het “thema” bepaald. We doen alles heel basic maar toch weer mooi, we hebben namelijk gekozen voor de kleuren zwart en wit! Aanstaande zondag gaan we samen met vrienden onze trouwkaart foto’s maken, ik ben zo benieuwd hoe ze gaan worden!!

Hierboven zie je één van de moodboards met verschillende onderwerpen. Ik ga hier niet al te diep op in omdat we veel dingen nog helemaal vast moeten stellen.

– Afgelopen nacht heb ik een nare droom gehad over de bruiloft. Pff begint dat nu al! haha Het was opzich ook best wel lachwekkend want ik ging op eens trouwens in een jumpsuit(?) en we gingen met de taxi naar het gemeente huis. Tuurlijk, in de taxi kwamen we er achter dat we niet in ondertrouw waren maar toch gingen we heen want ze lieten ons niet staan. Nou echt verschrikkelijk hahah! –

 

3 thoughts on “Moodboard wedding!

  1. Mooie moodboard! Erg handig ook.

    Ik werd me pas bewust hoe leuk de voorbereidingen waren, toen alles voorbij was. Ik heb het dan niet over het uitzoeken van de jurk of de uitnodigingen. Dit was meteen leuk! Maar de rest ervaarde ik al stressig of maakte ik stressig. Terwijl het allemaal een leuke, bijzondere weg was om te bewandelen! Ik heb alles zelf geregeld, en ik zou het niet anders willen doen. Veel werk, maar je leert er ook zoveel van. En daarnaast, hierdoor kun je alles op jouw/jullie manier doen.

    Haha, ik heb ook zulke vreemde dromen gehad!

Leave a Reply

