Review | Step up 4 3D

Vrijdag avond was het date-night voor Robert en mij, even lekker met z’n tweetjes kletsen en alle aandacht voor elkaar. We gingen even lekker samen eten, en daarna gingen we naar de film step up 4! Ik had hem al gezien, maar dit is een deel van step up die je gezien moet hebben. Wil je weten waarom ik dat vind? Lees dan verder.

Wat ik nog niet eerder verteld heb hier op mijn blog is dat mijn grootste passie dansen is. Het is een tijd mijn lust en mijn leven geweest maar sinds de komst van Aron is het uit mijn leven verdwenen. Ik koos voor het moederschap en in ons drukke leventje is er geen tijd voor dansen, helaas! Ik vind dit ontzettend moeilijk op sommige momenten want dansen was altijd een manier van uiting voor mij, ik kan er alles in kwijt.

Om even terug te komen op de film, het is echt een onwijs toffe film. Leuke en goede dansers en een hele andere verhaallijn dan in de voorgaande films. Natuurlijk zit er een stukje liefde in, maar het geen wat ik verwacht had ; de battle’s die zatten er niet in. Wat ik zelf wel fijn vindt want de laatste tijd in alle dansfilms kwam dit weer terug.

Deze film ging dieper, het ging over vriendschap, over liefde, en over de gemeenschap waar ze in woonde. Ze gingen vechten voor wat bij hun hoorde en dat ging op een ontzettend gave manier!

De dansacts die erin zaten waren ontzettend gaaf!! En de muziek ook, ik merkte dan ook regelmatig dat Robert heen en weer zat te wiebelen op zijn stoel en ik betrapte me zelf er ook op. Ik had deze film een paar weken geleden al gezien maar toch vond ik het leuk om hem nog een keer te zien. Inmiddels kan ik al niet meer wachten om hem op dvd te gaan kijken.

Heb jij step up 4 al gezien? Of ga je hem nog kijken? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Zijn jullie net zo enthousiast als dat ik ben?

Liefss, Joyce

 

2 thoughts on “Review | Step up 4 3D

  1. Wat moeilijk om iets op te geven wat je lief is, maar je hebt er een prachtig kereltje ervoor terug.

    Ik vind dansfilms ook geweldig en wil deze ook heel graag zien… maar alleen naar de bios ga ik niet. Dus dan maar wachten tot ie op dvd uit is.

  2. Moeilijk, zeg héy! Het gevoel dat je allemaal dansers ziet en je het zelf achter je had moeten laten een poos geleden. Alleen Aron is een schatje & dat heb je er voor terug, net zoals wat Debbie hierboven zegt. Ik snap je gevoel daarbij alleen ook een beetje. Ik heb een aantal jaar op acteer les gezeten, maar op een gegeven moment ging het niet meer door financiële redenen… Als ik nu weer voor een acteer zaal zit of in het theater een film zie, dan slik ik ‘m ook eventjes. Jammer, but that’s life. De film lijkt mij wel echt zo super! Leuk dat deze ook dieper gaat, dat is extra mooi! Ik ben echt héél erg benieuwd naar deze film!

Leave a Reply

