Weekly Diary | Week 32 en 33

Vorige week geen weekly diary want er was weinig leuke informatie. Ook heb ik afgelopen week geen artikelen kunnen plaatsen puur omdat het me niet lukte qua drukte. Ik werk momenteel de hele week en de tijd die ik over heb besteed ik momenteel aan mijn gezin. Vanaf deze week zal ik weer meer gaan bloggen, dit wil niet zeggen dat ik elke dag en nieuw artikel heb maar ik doe mijn best!
Afgelopen twee week in verhouding weinig beleefd, wil je weten wat ik wel heb beleefd? Kijk dan verder.
week3233.jpg
1. mijn nieuwe project hier over zal ik wanneer het af is nog een logje plaatsen. 2. REGEN! op dit moment kunnen we haast niet beseffen dat het twee week geleden bagger weer was. Pff haha! 3. Aron heeft die dinsdag bij mijn neefje gespeeld ze zijn samen in de bolder kar richting de kinderboerderij geweest. 4. leuke zoek actie op mijn site! haha 5. Lipton ice tea om te proberen top! Want ik ben gek op thee. 6. Watermeloen mmmm heerlijk! 7. Een nieuwe messenblok die bij de herman den blijker messen horen ideaal en je het is een super mooi ding!
hr.jpg
1. Lekkere kruiden uit duitsland! En ik heb er ook nog iemand blij mee kunnen maken! 2. Donderdag is markt dag, heerlijke verse groente en fruit vanaf de markt. 3. Nieuwe geurtje, bambi echt een aanrader! 4. Via de kruidvat voordeel kaart kon ik deze niveau goedkoop krijgen, lekker om uit te testen en hij is ideaal! 5. Aron zit vanaf nu achterop de fiets, hij werd me te zwaar achterop, helaas nu een nieuw dilemma ik kan geen boodschappen doen op de fiets want ben mijn fietstas ruimte kwijt.. 6. Is het geen mooi plekje? šŸ˜‰ 7. Notenkoek, bij de ouderen waar ik schoonmaak deze vakantie krijg ik regelmatig (lees: elke keer) wat voor gezet en bij een vrouwtje krijg ik elke week notenkoek en ik moet toegeven dat ik er gek op ben! haha
PicMonkeyCollage.jpg
1. Ik kan er niks aan doen maar ik moet regelmatig foto’s maken van een slapende Aron. 2. Afgelopen donderdag zijn we naar Schiermonnikoog geweest, Aron en Robert samen in de bunker.3. Ook op schier mocht Aron in een Chabby wauw wat zou ik graag zo’n ding hebben! 4. “Bal” zoals Aron ze noemt, wat een pret hebben we daar dit weekend mee gehad. 5. Zondag ochtend lekker samen wakker worden in de tuin op de zitzak, heerlijk! 6. ‘S middags gingen we zwemmen met Jessica en Erwin, heerlijk! 7. Samen met mama lekker chippies eten en drinken genieten!!
Ondanks de drukte ook nog leuke dingen gedaan afgelopen week. Hopelijk volgende week weer een overzichtje van onze week. Hebben jullie ook een fijne week gehad?
Liefs Joyce
2 thoughts on “Weekly Diary | Week 32 en 33

  1. Leuk weer al die foto,s… en een heerlijke week zo te zien. Heb ook wel weer een fijne week gehad, was weer aan het werk. Mijn verslag kan je lezen op mijn blog hihi.

Leave a Reply

