30 days music challenge | dag 4

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Inmiddels bij dag 4 aangekomen en ik ga jullie deze ochtend weer blij maken met een “leuk muziekje”. In dit geval is het een minder leuk liedje want het liedje dat ik vandaag aan jullie ga laten horen is een nummer waar ik verdrietig van word.

Wederom weer een nummer van Carrie Underwood namelijk, starts with goodbye. Dit nummer maakt mij verdrietig omdat de tekst die erin staat klopt. Kort samengevat staat er in de tekst dat je sommige dingen moet loslaten om verder te kunnen met je leven, dit kan pijn doen maar verder gaan met je leven begint met vaarwel. (lekker letterlijk I know!)

Ik zelf heb heel veel aan dit nummer gehad, en nog steeds luister ik dit nummer vaak als ik er even doorheen zit. En het klopt, want kijk eens naar je zelf heb jij ook iemand of iets achter je moeten laten om verder te komen in je leven? Heb jij ooit met je grootste passie moeten stoppen? Heb je “vrienden” achter je moeten laten die toch niet echt vrienden bleken te zijn? Of heb je een geliefde moeten laten gaan? Ik in ieder geval wel, en door de tekst van dit nummer weet ik dat het oké is om sommige dingen achter je te laten. Dit betekend natuurlijk niet dat je die dingen moet vergeten, want dat doe je toch niet.

Welk nummer maakt jullie verdrietig?

Leave a Reply

