30 days music challenge | dag 6

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Vandaag ga ik jullie een liedje laten horen waarbij ik moet denken aan een bepaalde plek, het heeft even geduurd voor ik echt wist welk nummer mij doet denken aan een bepaalde plek. Ik leg namelijk (bijna) nooit de link tussen een plek en muziek.

Ik heb gekozen voor een nummer die ik thuis bij mijn ouders wel regelmatig hoorde, namelijk Heart of gold van Neil Yound. En eigenlijk is het best een leuk nummer. (Jaa mama dat lees je goed ;-))

Het is een fijn gevoel dat je door een muziekje van je ouders je eigenlijk weer even thuis kunt voelen, ondanks dat ze er nu niet eens zijn.

Hebben jullie een nummer waarbij jullie aan een bepaalde plek moeten denken?

Leave a Reply

