30 days music challenge | dag 7

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Vandaag aangekomen bij dag 7 en ik ga jullie vertel over Guus Meeuwis, ja mensen wie kent hem niet? Inmiddels heb ik Guus al 3x live horen zingen en wauw die man is gezellig! Ik ben niet bepaald van de Nederlandstalige nummers maar voor Guus meeuwis schuif ik mijn principes graag even opzij.

Ik heb Guus Meeuwis voor het eerst gezin op het eerst Zand festival in Almere, daar waar hij de sluiting van het festival was. Wat een gaaf moment was dat, tevens mijn eerst festival waar ik ooit was geweest. De tweede keer was bij Groots met een zachte G in Heereveen en de laatste keer was bij een concert in martini plaza!

Leeeeuk dus Guus meeuwis doet me absoluut denken aan festivals, vooral het nummer waar hij altijd mee afsluit voor de echte “kenners” jullie weten natuurlijk welk nummer nu komt voor de anderen veel luister plezier

Leave a Reply

