30 days music challenge | dag 15

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Vandaag zit ik op dag 15 van deze challenge, op de helft! Ik ga jullie een liedje laten horen die mij uitbeeld. Ik heb gekozen voor het nummer lessons learned van Carrie Underwood (ja alweer). Dit omdat ik in mijn leven veel leuke en minderen dingen heb meegemaakt en uit al die dingen weer iets heb gehaald om te leren.

Wij zijn mensen en maken fouten, en ik denk dat je van fouten heel veel kunt leren. Ook ten opzichte van vriendschappen heb ik vaak een gebroken hart gehad, maar zeg nou eerlijk een vriend die je hart breekt is geen vriend right? Oké dat klinkt natuurlijk makkelijker dan dat het in werkelijkheid is, want ik vind het persoonlijk heel moeilijk om vriendschappen aan de kant te schuiven, omdat ik aan de kant wordt gezet door iemand. Ik vergeef iemand te snel. Tja zo ben ik eenmaal.

In ieder geval dit nummer van carrie underwood verteld meer over mij.

Welk liedje verteld wat over jou? Ik ben benieuwd laat je het in een reactie achter?

Leave a Reply

