Kijk dit, ons leventje! #1

Een tijdje heb ik het volgehouden om elke week een weelky diary bij te houden maar ik weet nu al dat het de komende tijd niet gaat lukken. Volgende week maandag begint mijn school weer, deze week begint mijn stage al en ik wil gewoon 100% bezig kunnen zijn met school en me niet druk hoeven maken over mijn weekly diary.

Ik gooi de boel om en maak een nieuwe categorie aan namelijk: Kijk dit, ons leventje! Hierin laat ik net als bij de weekly diary een reeks met foto’s zijn van een bepaalde periode. Ik wil proberen om dit om de week te gaan doen maar het zou ook best eens kunnen voorkomen dat ik dit om de 3 week of 1 keer per maand ga doen.

Dus ik ga er direct deze week mee beginnen, deze week een kijkje in ons leven van de afgelopen 2 week!

Cadeautje voor mezelf als beloning op het ‘harde’ vakantiewerk!

omgooi kriebels, onze slaapkamer staat andersom en het bed weer in het warme nisje. 

Lekker gefreubelt met bloemen, nu dus weer nieuwe deco in huis .

Hoe ik mijn mannen blij maak? Pannenkoeken met rozijnen. (bah!) haha

Nieuw boekje die gebruikt gaat worden als logboek voor mijn stage. Is hij niet schattig?

Oo wat een vies weer hebben we vorige week gehad, gelukkig kunnen we nu weer van een zonnetje genieten! 

Kleuren met Aron, op deze foto kreeg ik veel reacties dat hij zo is veranderd. En toen ik goed ging kijken klopt het mijn baby is helemaal verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een echt peuter kopje! 

Cupcakes! JEJ ik had afgelopen week zin om te bakken en dit is het resultaat goed of niet?

De vakantie is over dus we maken weer tijd voor gezond eten, lekker donker brood met 30+kaas en komkommer jam!

Wedges sneakers van de bristol leukerds!

Met Aron naar de huisarts geweest, knobbeltje achter zijn oren..Snapte er niks van dus van de week maar weer naar onze eigen huisarts toe

Wauwie en mijn nieuwe camera, zo blij mee!

Nog even genieten van de laatste vrije momenten, lekker naar de dierentuin toe. 

Chocolade mouse gemaakt, het recept vind je hier

Hoe slecht? De pepernoten liggen weer in de winkel lekker joh!

Shoppen met mijn grote man, en dit zijn de nieuwe schoenen van hem! Helemaal verbaasd. 

De hele week al druk bezig geweest met samenvatten en nu klaar! Alles nog even uittypen 🙂 

Zaterdag ochtend om negen uur had ik al mijn week boodschappen binnen ideaal vroeg opstaan! 

Ik had mijn lush sweety pie in de vriezer gelegd en er zaterdag uitgehaald. Het was zo heerlijk om met iets ijskouds te douchten echt een aanrader! 

Mijn mooie ketting!

Aron speelt heerlijk liggen op zijn buik met zijn auto’s! schatje

Hoe waren jullie weken? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan? Laat het me weten in een comment! 

7 thoughts on “Kijk dit, ons leventje! #1

  1. Mike had ook knobbeltjes achter z’n oren. Die kon je beetje bewegen, dat waren opgezette talgkliertjes en gaan vanzelf weg. Het hoeft dus niet altijd iets slechts te zijn!

Leave a Reply

