Review | Zwitsal Adem vrij!

Het is weer zover de R zit in de maand. Het koude weer komt er weer aan en de snottebellen beginnen zo langzamerhand weer lopen hier in huis. Zwitsal heeft hier iets op gevonden en het werkt!

Vorig jaar heb ik voor het eerst de zwitsal ademvrij neusspray gekocht voor Aron, en het is een ontzettend fijne producten lijn. De gehele lijn is samengesteld met de geuren eucalyptus en kamille, heel lekker dus.

zwitsal ademvrije vochtige zakdoekjes

Wat een onzin, vochtige doekjes! Je kan toch ook gewoon een papieren zakdoekje gebruiken? Dat is wat ik als eerste dacht bij het zien van dit product. Al snel snapte ik waarom dit nou zo fijn is voor die kleine neusjes; je kent het zelf wel, je snuit de hele dag je neus met een papieren zakdoekje en aan het einde van de dag heb je een rauwe neus. Wij zelf vinden dit al pijnlijk laat staan zo’n kleine hummeltje.

Deze vochtige doekjes zijn een comfort voor je neus en door de samenstelling van eucalyptus en kamille komen de snottebelletjes los!

Zwitsal ademvrij bad- & wasgel 

De bad en wasgel heb ik vorig jaar een aantal keren gekocht en het werk perfect. Ik heb dit product niet alleen bij Aron gebruikt maar ook bij mij zelf wanneer mijn neus verstopt zat. De gel voelt precies zo aan als de normale wasgel van zwitsal dus dat is wel heel fijn alleen de geur van zwitsal heeft plaats gemaakt voor de overheersende (maar lekkere) geur van Eucalyptus.

Zwitsal ademvrije neus verstuiver

Als laatste hebben we nog de neus verstuiver. Deze verstuiver is net als elk ander alleen is deze al te gebruiken vanaf de geboorte (niet dat het nodig is) en is zonder zoutoplossing. Ideaal vind ik zelf. Ik kan weinig verder over dit artikel zeggen omdat hij gewoon zijn werk doet!

Ken jij deze producten van zwitsal al? Of welke producten gebruik jij tegen de snottebellen? Laat het me weten via een comment! 

5 thoughts on “Review | Zwitsal Adem vrij!

  1. Hmmm ik ben dan al 22 maar ben serieus benieuwd naar deze producten, ik heb erge allergie vooral in de zomer en herfst, dat betekend dat ik vrijwel elke dag verkouden ben en dus niet vrij kan ademen. niks maar ook niks helpt en tja de neuspray van de kruitvat is super slecht voor mijn neus duss ik ga toch misschien dit eens proberen.

  2. Wat een goede lijn. Papieren zakdoeken zijn inderdaad niet altijd fijn in gebruik maar ik heb weleens zakdoeken met een zacht goedje maar dat vond ik echt vreselijk haha

Leave a Reply

