30 days music challenge | dag 24

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Vandaag een “gevoelig”  onderwerp namelijk een liedje die ik zou willen horen op mijn crematie. Jeetje wat een lastige vraag, af en toe hoor je wel eens een nummer en dan zeg je Hé! die wil ik op mijn bruiloft. Maar nu ik het echt zo moet beantwoorden vindt ik het wel lastig.

Ik ging terug denken aan de laatst crematie waar ik was geweest, die van Kev. Daar draaide ze het nummer van Metallica nothing else matters. Opzich is dit wel een heel mooi nummer, en ook voor een crematie erg mooi. Alleen vind ik de versie van Metallica te ruig en ik herinnerde me dat er een vrouw het nummer ook heeft gezongen. Even zoeken op youtube en gevonden! Nothing else matters gezongen door Lucie Silvas.

Welk nummer moet er op jullie bruiloft gedraaid worden?

 

Leave a Reply

