30 days music challenge | dag 27

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

We gaan nog even verder over het instrument muziek. Ik ga jullie laten horen welk nummer ik graag zou willen kunnen spelen op een instrument. Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik zo graag wou dat ik piano kon spelen, maar helaas! Ik geniet er van terwijl anderen het doen ook goed toch? Daarnaast zou ik heel graag het liedje van pirates of the caribbean willen kunnen spelen.

Welk nummer zouden jullie graag willen spelen? En op welk instrument?

Leave a Reply

