30 days music challenge | dag 28

30 dagen lang zal ik elke dag een blogpost plaatsen met mijn favoriete muziek en muziek met een bepaalde betekenis. Dit valt onder de ‘welbekende’ 30 days music challenge.

Vandaag neem ik jullie mee naar landen waar oorlog is, waar kinderen niet vrij kunnen leven. Een plek waar kinderen niet buiten kunnen spelen zoals wij en onze kinderen dat kunnen. Als ik hier aan denk moet ik direct denken aan het nummer de speeltuin van marco borsato.

Bij welk nummer voelen jullie je naar tegen over anderen?

One thought on “30 days music challenge | dag 28

Leave a Reply

