Mini vakantie!

Afgelopen donderdag zijn we met z’n drietjes richting Limburg gereden voor een mini vakantie samen met vrienden en hun kids! We vertrokken donderdag direct na stage/school en kwam rond half 9 aan bij het park. We hebben onderweg ‘heerlijk’ gegeten bij de grote gele.

 We zaten in een roompot huisje in het plaatsje weerterbergen. Het was een heel leuk huisje voor als je er niet de hele dag in zit, maar helaas heb ik voornamelijk in het huisje doorgebracht. De eerste ochtend voelde ik me nog redelijk oké en hebben we  met z’n allen een wandeling gemaakt door het park.

Er waren namelijk her en der speelplekken voor kinderen en er was over een soort van riviertje een heuse ‘trolbrug’ net als bij Dora! daar moesten de jongens natuurlijk even op. Daarna zijn we doorgelopen na de grote glijbaan, konden Sanne en ik ondertussen even wat boodschapjes halen. (lees: cola inslaan voor mezelf haha!) Daarna hebben we nog even gespeeld in de binnen speeltuin maar de jongens en ik begonnen moe te worden. Snel naar huis en op bed!

S’middags kwamen we er achter dat we midden in een oorlogsgebied zaten! Er zitten allerlei militaire basissen en opleiding in de omgeving van weerterbergen. Het begon allemaal met straaljagers en helikopters. En s’avonds werd dit verergert door schoten van geweren. Jeetje wat klinkt dat allemaal gek als je het niet gewent bent en niet herkent in eerste instantie!

Aron en Bas hebben samen heerlijke genoten. Ze hebben over het algemeen heel leuk samen gespeeld en af en toe een keertje ruzietje gehad. Lekker toch?

Zaterdag zijn Sanne, Tessa en ik naar Eindhoven geweest. Ik was daar nog nooit geweest. Jeetje wat een grote stad!

Eigenlijk kan ik verder vrij weinig vertellen over de vakantie omdat ik over het algemeen weinig heb kunnen doen doordat ik zo ziek was. We hebben toen ook besloten om iets eerder naar huis te gaan zodat ik lekker thuis verder kon uitzieken.

Jammer van de vakantie, maar in november gaan Robert en ik nog een 2 dagen naar parijs en dan gaan we hopelijk wel genieten! 

Liefs, Joyce!

One thought on “Mini vakantie!

  1. Jammer dat je net in je vakantie ziek moest worden, komt altijd zo vervelend uit. Gelukkig heb je toch nog wel van dingen genoten.

    Heerlijk dat je toch straks nog even 2 dagen erop uit gaan.

Leave a Reply

