Oktober, onze maand?

Daar is hij dan de 10e maand van dit jaar. We lopen zo langzamerhand alweer richting de feestdagen. Maar eerst de maand oktober.

Eén oktober begon voor mij direct goed. Ik had namelijk vandaag mijn assessment, dit was best ‘spannend’ aangezien ik nogal een stress kip ben haha! Gelukkig is dit helemaal goed gekomen en kreeg ik zelfs de feedback: “professionele  houding, en weet precies waar ze het over heeft” . Dit is natuurlijk een hartstikke mooie feedback en ik kan dan ook vol blijdschap en trots vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn assessment. Helaas is dit nog niet het einde van  mijn opleiding.. Ik moet namelijk nog een heleboel opdrachten maken.

260135_365984233477357_1045852275_n_large

Ik ga dan nu ook rustig aan verder werken en hopen dat ik voor de zomer vakantie mijn diploma kan halen.

Hopelijk kan ik deze maand nog veel meer leuke berichten plaatsen aangezien we hier achter de schermen in huize mamajoyce allerlei dingen aan het regelen zijn. Zodra ik hier meer over kan vertellen laat ik het jullie snel weten! Dit is ook een reden waarom de komende periode minder blogs online kunnen/zullen komen. Sorry!

Voor nu ga ik genieten van de komende maand en ik hoop dat ik jullie enkel en alleen kan verblijden met leuke berichten.

 

One thought on “Oktober, onze maand?

Leave a Reply

