A little black dress!

Misschien een beetje vroeg, maar met de feestdagen in het vooruitzicht is het tijd om de jurken in mijn kast weer aan te vullen. Want wees nou eens eerlijk, met de feestdagen hoor je gewoon een leuk jurkje aan te hebben.

Via de blog van Gonny kwam ik terecht op de site van sans-online , hier kan je allerlei soorten kleding online bestellen. Deze site heeft een hele boel bekenden merken zoals, vero moda en only. Ik werd gelijk helemaal blij toe ik op de webshop aan het kijken was, want die twee merken wel mijn twee favoriete merken.

Ik wist al snel wat ik wou hebben en ben dan ook opzoek gegaan naar een ‘little black dress’. Een jurkje die ik niet alleen met de feestdagen ga dragen maar ook tijdens andere gelegenheden of gewoon naar school. Ik zelf ben ook niet het type dat een strak jurkje draagt, want ja sommige moeders houden hun zwangerschapsvetties wat langer haha! Daarom ging ik opzoek naar een leuk uiteenlopend jurkje.

Ik ging eerst zoeken bij only, waar ik helaas niet het geschikte jurkje vond. Daarna keek bij vero moda , waar ik het jurkje vond waarna ik al een tijdje opzoek was. Het is een jurkje geworden van vero moda .

En wat vinden jullie ervan? Is het geen prachtig jurkje? En je kan hem op verschillende manieren combineren, lekker chique of juist heel stoer met een paar stoere laarzen eronder. Een leuk riempje eromheen of juist een grote riem. Of natuurlijk een leuk jasje/vestje! Je kan er alle kanten mee op.

Het jurkje is een tijdeloos model en hij past bij elk figuur! Het jurkje is van een dikker stof waardoor het een prima jurkje is voor het najaar! Verder zit er een glimmend riempje bij die om je middel past. De drie kwart mouwen zijn ook handig vind ik zelf, je kunt er nog makkelijk een vestje of jasje overheen aantrekken.

Heb jij ook een leuk zwart jurkje of wil jij nou ook dit jurkje? Je kunt hem bestellen op sans-online voor maar 39,95!

9 thoughts on “A little black dress!

  1. Hey Joyce!

    Wat staat dit jurkje je geweldig, echt heel mooi! Het plan was om elkaar afgelopen zaterdag te zien, ik bedacht het me zondag ineens, dat was dus al mooi te laat!

    Je ziet er in ieder geval prachtig uit en wat is Aron al groot geworden! Ik bel je gauw even! Liefs, Marieke

Leave a Reply

