Een nieuwe hype genaamd snailmail!

Snailmail, je zult wel denken wat is dat nou weer. Snailmail is gewoon heel makkelijk post. En wie houd er nou niet van post krijgen en versturen? Ik in ieder geval al wel. Via instagram zag ik dat een paar van mijn IG-vriendinnen deden aan snailmail. En tja ik ben zo nieuwsgierig ik moest dit natuurlijk ook proberen.

Ik sprak als eerste af met Debbie en Brenda  en ik heb maandag mijn eerste snailmail ontvangen. Twee ontzettend leuke brieven kreeg ik binnen en daarbij wat leuke theezakjes, gelukspoppetje en nog veel meer leuks! Ik ben direct gaan reageren en heb vandaag dan ook mijn eerst snailmail op de post gedaan. Inmiddels is mijn bestand met snailmailer al flink uitgegroeid en kan ik niet wachten om er mee bezig te gaan.

De eerste twee pakketjes kwamen maandag binnen!

De inhoud van mijn eerste snailmail! Leuk hé! 

Ik zelf heb leuke spulletjes gehaald bij de action (voornamelijk) en ben gisteren begonnen met mijn eigen post. Ik heb de eerste post op de post gedaan. Vandaag kreeg ik nog een heel leuk pakketje binnen, die me helemaal gelukkig maakte. (jaa mensen een overload aan thee maakt deze vrouw gelukkig!)

Ben jij nu helemaal enthousiast geworden van mijn snailmail? En wil je dit zelf ook? Dat kan! Je kan hieronder een oproepje plaatsen maar nog veel leuker is…..JE KAN EEN SNAILMAIL PAKKETJE WINNEN! 

Wat moet je doen om dit pakketje te winnen? Niet zoveel, het lijkt me leuk om van jou te weten waarom je graag post ontvangt, volg me op facebook en (alsje bloglovin hebt, op bloglovin)  Mail mij jou antwoord en wie weet win je een leuk pakketje. Ik zal de winnaar uit een hoge hoed laten trekken.

– meedoen kan van 11-10-2012 t/m 18-10-2012- 

 

6 thoughts on “Een nieuwe hype genaamd snailmail!

  1. Wat leuk dat je ook aangestoken bent met het snailmail virus… Hihi geweldig mijn pakketje zo te zien op je blog, en nog veel leuker dat je me benoemd in je blog.
    Nou mee doen met deze winactie is niet nodig ik krijg toch al post van je. Maar wel een hele leuke actie.
    Veel plezier met al je snailmail die je binnen krijgt en gaat versturen.

  2. Hey Joyce

    Ik volg je al een tijdje , Ik vind je in een woord Toppie !!
    De snailmail virus vind ik super . ik zag je oproepje staan ik dacht ik ga er eens op reageren . als je nog spontane leuke dames zoek die mee willen doen met snailmail virus , Ik meld me er graag meteen voor aan !! als je het zou willen kan ik je deze week al eentje opsturen .

    lieve groetjes van

    Eva

  3. Hoi Joyce,
    Ik heb snailmail ontdekt via Instagram en ik vind het heel leuk om eens te proberen. En wij gaan snailmailen….. Ja ja jaaaaah! Leuk, dit is de eerste keer voor mij. Ben zó benieuwd!
    Groetjes van Angelique

  4. Hej,

    Wat een leuke website! Ben net nieuw met Snailmail maar al super enthousiast.
    Als je met mij wil snailmailen… ik houd me aanbevolen! 😀
    Vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, kan daar echt mijn ei in kwijt..

    Groetjes,
    Siegrit

Leave a Reply

