Happy new home!

Jeeej daar zit ik dan, aan de eettafel in ons nieuwe huisje! Wat is het eigenlijk allemaal snel gegaan. Onverwacht toch uitgeloot voor een huisje, de sleutel twee weken later ontvangen. En als klap op de vuurpijl twee week later in je nieuwe huisje zitten. WAUW!

Gister avond zaten Robert en ik op de bank en dachten we; wauw dit is echt ons huisje! Het is helemaal naar onze smaak geverfd en behangen. En gisteren hebben we alles ingericht zoals wij willen. Aron zijn kamer is precies geworden zoals we voor ogen hadden. Een mooie kamer met vintage army style, jaa het is moeilijk uit te leggen. Ook hebben we van het merk ‘ lief’  en heel gaaf behangetje met een landkaart dit past perfect bij het plaatje wat wij voor ogen hadden. Morgen ga ik proberen om foto’s te maken zodat ik jullie kan laten zien wat ik nu echt bedoel. Aron zijn kamer is namelijk als enigste al helemaal klaar.

Ik heb eindelijk het gevoel wat ik eigenlijk twee jaar geleden al had moeten hebben. Dit voelt voor mij als ons eerste huisje. Het huisje wat zo gemaakt is als wij willen en een huis wat wij vol trots aan iedereen zullen laten zien.

Aron vond de dag van de verhuizing niet zo leuk. Hij vond het allemaal veel te lang duren en stiekem vonden wij dat ook wel voor hem. Gelukkig voelt hij zich als snel heel erg thuis. Hij viel gisteravond ook als een blok in slaap. Vannacht was het nog even moeilijk meneer viel uit bed en wou graag spelen. Uiteindelijk is hij nog lekker in slaap gevallen en werd vanochtend heel vrolijk wakker.

Vandaag zijn we ook nog even samen in het oude huis geweest, even kijken naar alles wat er nog stond en natuurlijk Aron laten zien dat het huis leeg is. Aron vindt het nog wel gek dat het oude huis leeg is, en wou ook snel weer terug naar het (zoals hij het zegt) ‘ mooie huis’. Ik ben blij dat hij zich thuis voelt in dit huis, aangezien we hier voorlopig nog niet weggaan! Haha (ja echt waar hoor pa’s en ma’s, we blijven hier!)

De komende week zal nog niet elke dag een artikel online komen aangezien ik het internet van mijn telefoon gebruik op mijn macbook om te bloggen. Ik denk niet dat telfort heel blij met mij gaat zijn als ik van alles eraf kaap. Maar ik doe mijn best! 

Tot snel!

xxJoycee

9 thoughts on “Happy new home!

  1. Wat super meis dat het allemaal zo snel is gegaan en dat Aron zich zo goed aanpast.
    Erg benieuwd naar zijn kamertje, dat zal bij ons ook wel zo zijn dat keano’s kamer als eerste echt helemaal af is. En nu lekker genieten! Xo

  2. nou idd het is jullie huis en ben blij dat je voorlopig ook niet weg wilt
    wij vinden het ook een gaaf huisje voor jullie
    geniet er lekker van,

    dikke kus papa en mama

  3. Ohh wat heerlijk meis en wat is het uiteindelijk toch nog allemaal snel gegaan. Heerlijk dat jullie nu dit gevoel hebben, ik wens jullie heel veel plezier in jullie huisje en ik ben heel benieuwd naar de foto’s 🙂 De voorproefjes op IG van Aron zijn kamer waren al geweldig!

  4. Heerlijk dat alles zo snel is gegaan. Nu alles rustig een plekje geven, en genieten van de rust je grote en kleine man en dat mooie nieuwe huis wat helemaal naar jullie wens is gemaakt.

  5. ik zit hier gewoon mee te genieten hè mop 😀 ik vind het zo gaaf dat wil Je niet weten hihih!
    ik wens jullie alle geluk toe in jullie paleis en ik ga ff kijken wanneer we jullie richting op kunnen komen!!

    dikke kus lieffie ❤

Leave a Reply

