Wij gaan naar parijs!

Bijna is het zover, PARIJS! Robert en ik gaan namelijk met z’n tweetjes een weekendje weg. Naja met z’n tweetjes het is een reisje van de pv van Robert zijn werk.

Tumblr_md138egith1rwzyzbo1_500_large

Parijs staat al een aantal jaren bovenaan mijn lijstje van plekken waar ik heen wil. Mooi gebouwen die ik wil bekijken en gewoon genieten van de cultuur. Ook kijk ik er naar uit om weer een momentje voor Robert en mij te hebben. Even lekker genieten van elkaar, en van de liefde die rond dwarrelt in Parijs en in ons.

Ook is het wel weer een nieuwe stap, we gaan namelijk voor het eerst zonder Aron weg. Robert en ik moesten hier dan ook even over nadenken, maar we kwamen tot de conclusie dat het wel goed zou zijn voor Robert en mij om even samen weg te zijn. Even alle aandacht voor elkaar. (geef ons eens ongelijk.)

18388_112258852268683_1141141574_n_largeNog een paar weekjes en dan kan ik een paar dagen op en top genieten van mijn man! 

8 thoughts on “Wij gaan naar parijs!

  1. Wauw, wat tof voor jullie! Ik wil ook al jaren eens naar Parijs, we zeggen ieder jaar hetzelfde; “Misschien volgend jaar . . .”
    Het lijkt me juist heel goed voor je relatie om er soms even samen tussenuit te gaan. Have fun, veel plezier met de voorpret. 🙂

  2. Hier ga je van genieten ….. Wij zijn nu 2 jaar geleden geweest met z’n tweetjes en we hebben genoten jammer van onze sneeuwstorm (zowel in nl als in Parijs) maar voor de rest hebben wij genoten ….. En dat zullen jullie ook doen!!!

  3. Heerlijk meid, eventjes samen weg. Zullen jullie goed doen, natuurlijk moeilijk om die kleine niet bij je te hebben. Maar wel even tijd voor jullie samen. Geniet er van meis

Leave a Reply

