Aron zijn favorieten #1

Een nieuw regelmatig terugkerend onderwerp op mamajoyce is de favorieten lijst van Aron. Ik ga deze lijst bijhouden om zo terug te kunnen kijken waar Aron in verschillende periodes dol op was. 

 Mijn favoriete kinderboek
Er zijn over de hele wereld ontzettend veel kinderboeken. Ik moest dan ook even nadenken wat ons favoriete boek is. De laatste tijd pakt Aron de hele tijd het dora voorleesboekje, en ik zelf ben dol op Jip en Janneke.

 

Aron zijn favoriete televisie held
Momenteel, of nou ja eigenlijk al een hele tijd is Pieter Post Aron zijn aller grootste televisie held. Helaas kunnen we sinds de verhuizing nog niet genieten van pieter post en zijn belevenissen.


Aron zijn favoriete eten
Aron houd van alles waar pasta bij zit, denk aan macaroni en aan lasagne. Hij kan van deze maaltijden zo genieten en eet dan ook vaak zijn bordje leeg. Verder houdt hij heel erg van pannenkoeken!

Aron zijn favoriete tussendoortje
Zijn favoriete tussendoortje is denk ik rozijntjes of op dit moment de beroemde pepernootjes haha!

 

Aron zijn favoriete drinken
Een hele periode wou Aron alleen maar melk drinken, inmiddels is dat helemaal veranderd want Aron drink nu heel graag ranja. Ik gebruik meestal slimpie ranja, dit omdat hier geen suikers in zitten.

 

Mijn favoriete luier merk
Ik gebruik het liefst de luiers van de kruidvat. Ze zitten altijd mooi, en Aron lekt nooit door. Ook vind ik de prijs van de luiers prima!

 

Mijn favoriete babyvoeding merk
Voor Aron hebben wij altijd kruitvat babyvoeding gekocht. Het is net als de luiers een goede prijs kwaliteit verhouding. En ik heb gehoord dat vele babyvoedingen uit dezelfde fabriek komen.

 

Aron zijn favoriete speelgoed
Aron zijn favoriete speelgoed zijn auto’s. Hij heeft er een heleboel en ze liggen dan ook altijd overal en nergens. Hij kan uren met de auto’s spelen. 

 Liefs, Joyce en Aron 

 

 

 

4 thoughts on “Aron zijn favorieten #1

  1. Aaah Jip en Janneke blijft leuk!!!!

    Ja? zal het eens onthouden die Kruidvat merk luiers. Mijn zus gebruikt altijd Pampers maar die is toch altijd moeilijk in dingen meestal moet het het duurste van duurste zijn en dan ga ik zelf twijfelen of een goedkoop merk ook wel niet goed is.

    Nu is het wel nog niet van toepassing maar ik hoop nog steeds dat de ICSI behandeling mag slagen.

Leave a Reply

