Mijn artikelen op www.mamaplaats.nl

Wisten jullie al dat ik sinds kort, nu ongeveer een maandje, artikelen schrijf voor mamaplaats? Doormiddel van een korte sollicitatie/proef artikel ben ik daar ” aangenomen” . Ik kreeg van hun onderwerpen aangeboden en daarover schrijf ik dan een artikel. En leuk dat ik het vindt, ik schrijf het niet alleen voor hun maar stiekem ook een beetje voor mezelf. Voor alle artikelen die ik schrijf doe ik eerst onderzoek, nog meer als dat ik doe voor mijn eigen site. (gek he).

Een paar weken terug stond mijn eerste artikel op de site. Het eerste artikel gaat over de voor- en nadelen van een studerende moeder. Ben jij benieuwd naar dit artikel? Hier kan je hem lezen.

Het tweede artikel dat ik heb geschreven ging over alles wat je moet weten wanneer je gaat studeren tijdens je zwangerschap. Ben je benieuwd naar dit artikel? Hier kan je hem lezen.

En inmiddels staat ook mijn derde artikel online. Dit artikel gaat over de keuze tussen het part-time en ful-time werken. De voor en nadelen van beide werkvormen. Ben jij benieuwd naar dit artikel? Hier kan je hem lezen.

Mamaplaats is een website voor en door moeder. Je kunt hier alle informatie vinden die je maar zoekt, je eigen blogs plaatsen en mee doen aan leuke winacties. Zeker een kijkje waard dus! Ook kun je al mijn persoonlijke blogs lezen op de site, namelijk hier. Het zijn dezelfde blogs die hier online komen. Dus voor mijn trouwe lezers niet veel bijzonders haha!

Liefs, Joyce

One thought on “Mijn artikelen op www.mamaplaats.nl

Leave a Reply

