Parijs verslag

Inmiddels is het alweer een dikke week geleden dat Robert en ik naar Parijs zijn geweest. We hebben heerlijk genoten van elkaar, en natuurlijk een boel leuke klikjes gemaakt met onze camera’s. Benieuwd wat wij allemaal gezien hebben? Kijk dan vooral even verder.

 

Om half 3 s´nachts ging onze wekker, en wat is dat vroeg zeg! haha 

De eerste foto vanuit de bus. Hier was het ongeveer 6 uur en waren we al ruim 2 uur onderweg.

Onderweg bijna geen foto´s gemaakt. Dit was mijn eerste foto vanuit Parijs  Waar we op dat moment waren? Geen idee haha!

De champs elysees, jeetje wat een groot gebouw zeg!

De eiffeltoren niet te missen natuurlijk.

Een standaard foto,maar ik voor de eiffeltoren

Samen voor de eiffeltoren 🙂

Onze bedjes voor de komende nacht, ze sliepen overigens heeerlijk! Verder was het hotel prima. Hij zat aan de rand van een achterwijk wat je ook wel kon merken aan de mensen om je heen. Met de metro was alles goed bereikbaar, dus prima te doen. 

Ons uitzicht vanuit de kamer.

S’avonds bij Lafayette, wou allemaal mooie kerstversiering door de hele stad heen. Dit maakt mij gelukkig!

Doe mij maar zo’n kerstboom, wie nog meer?

Na een lange wandeling over een kerstmarkt kwamen we bij dit mooie uitzicht. Wauw wat mooi!

Het mooiste is om in zo’n stad gewoon random straatjes in te gaan. Zoals wij deden. Hier liepen we een heel leuk straatje in die helemaal in kerst stijl was ingericht. 

xxxx

Mijn favoriete Parijs foto! Is het geen beauty!

Random foto

‘s avonds in het hotel cocktail proberen. Lekker hoor!

Deze papa en mama hadden ook een aandenking aan hun prachtzoon mee. Namelijk Aron zijn reserve Nijntje!

Voor het eerst in een metro, dat moet worden vastgelegd! 

Dit vond ik misschien wel het mooiste van Parijs.

In de NotreDam een kaarsje aansteken, in elke kerk moet ik dit doen. Gewoon ter nagedachtenis aan alle mensen waarmee ik dit mooie moment niet kan delen. 

Het regende en mijn haar zat bagger dus ik besloot om een muts te kopen.

Dit waren al een heleboel foto’s, er zijn natuurlijk veel meer, maar ik raad je dan aan om op mijn facebook te gluren. We hebben samen erg genoten van Parijs, maar ik hoef er persoonlijk niet nog een keer heen. Hopelijk kunnen we volgend jaar een andere stad aan doen zodat we no een beetje van de wereld zien.

Liefs, Joyce

4 thoughts on “Parijs verslag

  1. Parijs lijkt me echt prachtig. ben er zelf jammer genoeg nog nooit geweest, maar misschien komt dat ooit nog 🙂
    ziet er allemaal erg gezellig uit zo in die kerst sferen..

  2. Wat een leuke foto,s… Ik wil er ook graag eens een met mijn vriend, hopelijk gaat dat nog gebeuren.
    Dat je nog nooit in een metro was geweest, die hebben ze in nl ook gewoon hoor hihi.

Leave a Reply

