Lief dagboek #2

Omdat veel mensen die mijn enquete hebben ingevuld de fotodagboeken leuk vinden, heb ik besloten om weer wekelijks een week overzicht te plaatsen. Dit doe ik niet alleen voor jullie maar ook voor mezelf om terug te kijken wat ik in een jaar allemaal mee gemaakt heb. Ook deze week weer een heleboel leuke foto’s, vooraal van Aron en het sinterklaasfeest!

 

Welkom bij mijn nieuwe verslaving: Once Upon a time! Binnenkort volgt hier nog een uitgebreid artikel over!

Afgelopen week veel lieve knuffel’s van Aron gehad! (genieten!)

Een week van veel hangen op de bank

Van dit uitzicht kan ik genieten, mijn twee favoriete mannen samen,

Aron opeens flinke koorts. De volgende ochtend was het ook weer weg vreemd genoeg.

Dolle pret met Aron. Aron maakt de laatste tijd heel vaak treintjes van twee stoelen. En natuurlijk zijn papa en mama de passagiers. 

Gewoon omdat ik hem leuk vind!

Ter vervanging van papa en/of mama, mag nu de beer mee in de trein!

Pakketje bij de buren bezorgt, geen probleem. Een groter probleem is dat ze niet thuis waren! 

Pepernoten bakken JEEJ!

Een ontzettend leuk pakketje mogen ontvangen van Blushshop. Op deze webshop kun je mooie cupcakes kopen voor in bad/ onder de douche. Hier volgt binnenkort nog een leuk artikel over + winactie.

Ze hadden vorige week een leuke actie bij de c&a. Op elke tweede trui 2e halve prijs. Ik moest nog wat truien hebben en kocht bovenstaande trui in twee verschillende kleuren. Ben er zo blij mee!

Deze leuke pennen kwam ik tegen bij de hema. Ik hou van quotes dus kon ze ook niet laten liggen. 

Stoofpeertjes ik ben er dol op! Inmiddels heb ik 4 kilo gemaakt en is bijna alles al op.

Afgelopen vrijdag gingen we met Aron in de trein naar ballorig, wat hebben we genoten!

Sollicitatie voor zwarte piet, jammer genoeg had ik niet de juiste kleur!

Zaterdag middag al zittend op de bank, denkend dat ik nodig moet stofzuigen. 

De jumbo made my day! Maar Eva nog meer, kwam ze zo opeens aan met een fles cola vanilla.Dankje mop!

Aron en ik zijn dol op Nathalie, en toen ik zaterdag vroeg: Aron ga eens lachen voor Nath, kreeg ik dit! De schat is het geen heerlijk kind?

Dankzij een oud dans vriendinnetje, ga ik mijn dans schoenen weer aan trekken! 

 ZOndag was het sinterklaas feest bij ons in huis. Er kwamen vier pieten en één sint. We kregen allemaal een super leuk (onverwacht) cadeau van potloodpiet! Lieverds, nogmaals bedankt!

Wat een boel foto’s he? Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en ik ben benieuwd naar jullie week! Ook genoten?

Liefs, Joyce 

6 thoughts on “Lief dagboek #2

  1. Wat een mooi mannetje heb je toch… en die foto met je 2 mannen erop echt super sweet.
    Wat onwijs leuk dat je weer gaat dansen, zal je vast goed doen. Nog even geduld dan kan je de dans schoenen ook echt weer gaan gebruiken.

Leave a Reply

