Tag | Christmas tag

Ik ben dol op  kerst, en een hele poos geleden kwam ik de christmas tag tegen op het web. Ik weet niet precies meer van wie ik hem heb (sorry) maar wil hem wel graag plaatsen.

1. Vier je kerst?  Ja! kerst is mijn favoriete periode van het jaar. 

2. Wil je het liefst een witte of een blanke kerst? Het liefst een witte kerst, dit maakt het gevoel helemaal compleet. Lekker naar buiten kijken terwijl er sneeuw ligt, en natuurlijk met de slee rijden! Heerlijk. 

3. Met kerst wel of geen kerstboom in huis? Een kerstboom is niet te missen in ons huis met kerst. Ik hou van de kerst, de kerstbomen, de kerstverlichting euh moet ik nog even doorgaan? 

4. En als je dan een kerstboom hebt staan, is die echt of nep? Wij hebben sinds wij samen wonen een kunstboom staan. Dit omdat ik er allergisch voor ben. 

Lighted Christmas Tree

5. Doe je aan cadeautjes onder de kerstboom? Ja, ten eerste vind ik het hartstikke gezellig lijken. Ten tweede is het een moment om even extra aan elkaar te denken en elkaar blij te maken met een kleinigheidje. 

6. Met wie vier je kerst? Ik vier de kerst met mijn familie en mijn schoonfamilie. 

7. Welke kleur decoratie heeft de kerstboom bij jullie in huis?  Dit jaar zal onze kerstboom de kleuren rood en wit dragen. Ik heb nu al twee verschillende kleuren in de kerstboom gehad en in ons nieuwe huis moeten er toch weer iets andere kleuren in. 

8. Hoe lang blijft de kerstboom staan? De kerstboom blijft staan tot ongeveer oud en nieuw. Meestal haal ik hem aan het begin van het nieuwe jaar uit de kamer. 

Gift Wrapped

9. Heb jij je huis helemaal versierd of heb je aan een kerstboom of helemaal niets genoeg? Ik zal het huisje niet helemaal versieren maar wel veel kerst door voeren in het huis. Zo hangt vanaf 2 december de kerstster voor het raam.

10. Doe je ook nog kleding inkopen voor kerst? Eerder deed ik dit wel altijd, maar ik heb de laatste jaren altijd wel iets in mijn kast hangen wat kerstwaardig is. Voor Aron koop ik wel iets nieuws, iets wat hij met zijn verjaardag en kerst aankan.

11. Vier je kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag? Of anders?  Wij vieren kerstavond, eerste kerstdag en tweede kerstdag. Allemaal dus! 

Mocht iemand hem over willen nemen, voel je vrij! Maar laat het wel even weten zodat ik hem ook kan lezen. 

Liefs, Joyce

2 thoughts on “Tag | Christmas tag

  1. Leuk om te lezen… Ben ook gek op de kerst, en het liefst ook een witte kerst. Wij gaan het weekend hier aan de slag met de kerstboom en het huis gezellig in kerst sfeer maken.

Leave a Reply

