Oo christmas tree

Eindelijk is het weer december, sinterklaas is zo langzamerhand het land uit gedreven. Dat betekend dat het tijd is voor de kerstversiering in huis! Jeej! Als ik ergens van hou is het wel de kerstperiode. Vroeg donker, gezellige lichtjes in de huizen, warme chocolademelk en veel feestjes! Ook ik heb inmiddels de kerstboom staan en deel hem graag even met jullie.

 Doordat er in ons behang rode lijnen zitten, heb ik dit jaar gekozen voor rood met witte ballen en andere prul. Ik had vorig jaar helaas allemaal paars gekocht. Ik heb van mijn moeder een slinger gekregen voor, voor het raam met christmas erop. En ik vind hem zo leeuk! Aron heeft zijn oma (mijn schoonmoeder) leuke vilten hangers gekregen, die nu onderaan de boom hangen. Alle overgebleven ballen hebben we op in een houten bak gedaan, paar lampjes erbij en het likt gelijk hartstikke gezellig.

Verder….

Donderdag ochtend werden wij verrast met een flinke pak sneeuw. volkomen onverwacht maar ooh wat werden Aron en ik blij!! We gingen zo snel als we konden naar buiten en daar zijn natuurlijk ook een paar foto’s gemaakt.

Mag ik al naar buiten mama? haha Aron kon niet wachten. “sjeeuw pelen?”

Eenmaal in de sneeuw vond Aron het toch wel spannend.

En de laatste met z’n tweetjes!

Hebben jullie ook al sneeuw gehad? En er lekker van genoten? Wij hopen natuurlijk op nog veel meer sneeuw!! Zodat we nog meer sneeuwpret kunnen hebben.

 Liefs, Joyce 

2 thoughts on “Oo christmas tree

  1. Hier een beetje sneeuw gevallen, maar ik vind het wat minder leuk als ik op de fiets weg moet is zo glad. Maar er mag straks met de kerstdagen wel een pak sneeuw van me vallen hoor. Vind het namelijk prachtig, maar niet als ik verplicht naar buiten moet.

Leave a Reply

