Review | Blushshop.nl + winactie!!

Hou jij ook van cupcakes? Lekker om zelf te bakken of om ze op te eten? Leuke roze cupcakes of in andere schattige kleurtjes? Ik in ieder geval wel! Sinds kort heeft Kelly, een jonge vrouw die ik via social media ken een eigen webshop geopend met een nieuw soort cupcakes. Cupcakes voor in bad/onder de douche! En ik heb ze voor jullie uitgetest. 

IMG_4964

De website waar ik ze heb besteld is blushshop.nl   een heerlijke zoetsappige site, die gelijk uitstraalt wat ze verkoopt; cupcakes! Ik ging aller eerst op zoek na een roze cupcake, want ik hou natuurlijk net als de meeste vrouwen van roze! Ik vond daar de polka dot baby roze cupcake, een hele zoete/frisse cupcake die wanneer je hem onder de douche gebruikt heerlijk ruikt, en de rest van de dag ruikt je badkamer ook nog heerlijk!

DSCF0121

Ook koos ik voor de sweet tropical, een cupcake die ik koos vanwege die beloofde geur van mango. En ik ben dol op mango dus deze keuze was heel makkelijk! En het kopt, de cupcake ruikt naar mango zodra je hem openmaakt. Ook deze cupcake zorg voor een heerlijke geur onder de douche.

DSCF0126

Nu wil ik dit kleine genot voor onder de douche graag met jullie delen, en dit ga ik doen doormiddel van een winactie! Ik za onder mijn lezers een Polka dot baby pink cupcake verloten! Hoe maak je kans op deze leuke cupcake?

Wil je extra kans maken? (niet verplicht)

  • follow mamajoyce.nl op bloglovin’ 
  • like dit bericht op bloglovin’
  • Volg mamajoyce.nl op twitter en tweet de volgende tweet:
    Maak kans op een blushshop.nl cupcake bij @mamajoycenl. Kijk voor meer informatie op http://www.mamajoyce.nl 

De winnaar zal 24 december uit de hoed getrokken door Aron! Dus doe mee en wie weet maak jij wel kans op deze heerlijke cupcake!

Ikzelf ga zeker weten nog een keer een bestelling plaatsen op blushshop.nl , voor mezelf maar ook zeker weten als cadeau voor vrienden en familie!

Liefs, Joyce 

 

 

15 thoughts on “Review | Blushshop.nl + winactie!!

  1. Hee meissie…
    Ik wist al dat dit eraan zat te komen, en wil ze zelf ook nog eens bestellen.
    Maar eerst doe ik lekker mee aan jouw winactie…
    Zo nog even je tweet plaatsen en heb ik alle punten gedaan.

    Leuke revieuw over een super sweet product.

Leave a Reply

