Fijne kerst!

Nog even en het is kerstavond, tijd om te beginnen met de gezelligheid! Wij in ieder geval wel. 

IMG_5336

Kerstavond – Kerstavond beginnen wij met een gourmet avondje bij mijn ouders, heerlijk! Daarna kijken de vrouwen bij ons in huis een film en de mannen gaan naar de bioscoop op The Hobbit te kijken. Voor het eten aan gaan we nog leuk pakjes uit pakken jeej!

Eerste kerstdag – S’ ochtends gaan we samen lekker uitgebreid ontbijten en Robert en ik kopen altijd een cadeautje voor elkaar. En eerlijk? Ik kan niet wachten om mijn cadeau voor Robert te geven. Ook Aron krijgt nog een heeel klein cadeautje want meneer is al genoeg verwent de laatste weken haha. ‘S middags hebben we een familiediner met mijn familie waar de gehele familie present zal zijn en een deel van het eten maakt. En ooh dat is altijd zoo lekker! 

Tweede kerstdag – Overdag doen we lekker rustig aan met z’n drietjes en ‘s middags hebben we een gourmet met de schoonfamilie. Lekker !!

Ik ben echt dol opde kerstdagen en alles wat erbij hoort. Kijk jullie er ook zo naar uit ? En gaan jullie nog wat leuks doen?

xox Joyce
One thought on “Fijne kerst!

  1. Dat klinkt heel erg gezellig… Maar waarom mogen de vrouwen niet mee naar de bioscoop dan? Ik zou de hobbit namelijk ook willen zien hihi.

    Wij gaan het met z,n 2en gezellig maken, spelletjes spelen en lekker gourmetten.

    Fijne kerstdagen meis

Leave a Reply

