Lief Dagboek #5,

Zoo, wat vliegt de tijd! Nog een dikke week en we laten 2012 alweer achter ons, maar eerst nog even afgelopen week. Er stond weer een verjaardagsfeestje op de planning en een boel gezelligheid! Kijk je mee?

IMG_5516

Maandagochtend lekker ontbijten met Aron, lekker begin van de week. Op IG kreeg ik de vraag of hij zijn korstjes mag laten staan. Maar nee en dat doet hij ook niet. HIj bewaart ze tot het einde. 

IMG_5524

Afgelopen maandag kreeg ik (gewoon) 11 kaartjes! Super veel natuurlijk en dat voor een maandag. 

IMG_5533

 

Samen met mijn moeder en zus ging ik kerstbakjes maken, en dit die van mij geworden. Het leuke aan dit alles is dat toen ik thuis kwam Robert het stuk liet vallen. Gelukkig had ik hem snel weer in huidige staat. 

IMG_5543

Dinsdag moest Aron even huiswerk maken, euh ik bedoel Robert! Haha

IMG_5562

Dit gebeurt er als ik Aron even alleen laat spelen op zijn kamer. Chaos!

IMG_5564

Jongens, maak me gelukkig! Cola Vanilla bij de c1000! Veendam doet zijn best Jumbo en C1000 die cola vanilla verkopen.

IMG_5566

Opa Jan! Haha Aron zijn jongetjes pop van de ikea kreeg kleertjes van oma en dit was het resultaat. Vanaf dat moment kreeg ook deze pop de naam Opa Jan, gewoon omdat hij erop lijkt.

IMG_5567

En er werd weer een appeltaart gebakken, lekker hoor!

IMG_5569

Mijn kerst-swap kwam binnen, vanavond mogen we hem uitpakken en ik ben best wel nieuwsgierig! haha

IMG_5573

En toen was er taart! VOor mijn verjaardag, ooo wat was hij lekker! 

IMG_5575

Woensdagavond gingen Robert en ik uit eten voor mijn verjaardag, lief hé! We gingen wokken bij de wok chinees hier in Veendam. Lekker genoten van elkaar en gepraat over ons grootste plan van 2013! Meer hierover volgt natuurlijk snel.

IMG_5581

Terwijl wij lekker aan het eten waren, waren mijn ouders bezig met mijn verjaardagscadeau. Een afzuigkap! 

IMG_5586

Happy 21th birthday to meeee!

IMG_5599

Samen met Aron wachten op de visite, arm mopje was helaas wel ziek op mijn verjaardag. Ik heb echt een super leuke gezellige verjaardag gehad! LEuke cadeaus gekregen waar ik de komende tijd flink mee kan en gaan ontspannen. 

IMG_5611

Vrijdag was daar opeens sneeuw! Heerlijk even weer zo’n half wit plaatje!

IMG_5616

Vrijdag was Aron zo ziek, hoge koorts en hoesten als een gek. Merendeels van de dag lag hij dan ook lekker te slapen. 

IMG_5618

Kniepertjes, kennen jullie die? Oo die zijn zo lekker! Dit zakje kreeg ik op mijn verjaardag van mijn schoonouders. Het halve zakje ligt inmiddels in Utrecht omdat Nathalie ze heerlijk vind haha!

IMG_5620

Aron is fan van smart-max, super leuk speelgoed voor jongetjes!

IMG_5635

De kruidvat heeft altijd aparte lekkere dingen,waaronder deze rolo sticks! mjam.

IMG_5639

Hebben jullie dat ook? Mooi make-up en dan niet willen gebruiken omdat het er zo mooi uit ziet? Ik heb daar wel last van en wees eens eerlijk, deze blusher van de hema is toch ook te mooi om te gebruiken?

IMG_5645

JEEEEJ daar is ze weer lieve Nathalie! Aron kwam heerlijk tot rust bij haar. 

IMG_5653

Tja, we zouden ook eens normaal doen! haha hier zingen we luidkeels een liedje van marco borsato. 

IMG_5660

Zaterdag avond had ik een verjaardagsfeestje, en we aten cupcakes en chocolade haha! Deze cupcake had Nath voor me gemaakt.

IMG_5667

En NAthalie zorgde ervoor dat ik kaarsjes mocht uitblazen haha!

IMG_5669

Zondagmiddag zwaaide ik Nathalie weer uit, bah altijd zo rot om iemand te zien weg gaan. Gelukkig vieren we oud en nieuw samen! En hebben we alweer plannen voor het komende jaar. (:

IMG_5676

Zondagmiddag lag ik met Aron op bed, hij wou absoluut niet slapen…Arm ziek mannetje!

Dat was hem weer, mijn week! We gaan nu op naar de laatste volledige week van dit jaar. Eeen week met kerst, en gezelligheid en natuurlijk een week vol lekker eten! De komende week zullen wij 3 keer kerstvieren en de rest van de week zal papa Robert veel aan het werk zijn vanwege vuurwerk verkoop op zijn werk.

Ps. vergeten jullie de winacties niet? Je kunt tot en met vanavond mee doen. hier en hier 

xox Joyce
4 thoughts on “Lief Dagboek #5,

Leave a Reply

