My 2013 wishlist

De tijd van lijstjes maken ligt alweer achter ons maar toch heb ik ook een wishlist voor het komende jaar. Middelen die ik graag zou willen hebben. 

  • Een spiegelreflex camera – Ik wil zo graag een spiegelreflex camera, gewoon om voor de hobby leuke foto’s te maken. En natuurlijk prachtige plaatjes van mijn mooie mannetje te schieten.
  • Mijn rijbewijs – Wat zal dat een boel makkelijk maken zeg.
  • Een nieuwe bank – Robert en ik hebben toen wij plots gingen samen wonen via marktplaats een bank gekocht via marktplaats. Een bank van 45 euro, prima ding! Maar inmiddels is hij wel echt toe aan vervanging. We hebben al een beetje rond gekeken, en weten ook wat willen. Nu alleen onze spaarrekening nog haha!
  • Een nieuw groot bed – Momenteel slapen wij op een bed van 1,40m breed. Klein zeg maar! En onze matrassen liggen nergens na dus na onze bruiloft gaan we opzoek naar een heerlijk bedje. (stille hint voor de mensen die komen feesten haha!)
  • Een canvasdoek – Robert en ik hebben voor onze bruiloft een paar hele mooie foto’s laten maken door een goede vriend van ons. Eén van deze foto’s willen we dolgraag achter onze bank, op canvas hebben. Ik wil alleen nog wachten tot we de trouwkaarten hebben verstuurd en tot er ergens een leuke actie is.
  • Samsung note II – Ik ben de laatste tijd helemaal klaar met mijn iphone. Batterij gaat gewoon niet lang mee en dat vind ik een dikke domper. Op dit moment zit ik eraan te denken om een samsung note II te nemen zodra ik mag verlengen komend jaar. Maar ik ben Joyce niet als dit komende maanden nog wel eens gaat veranderen haha.
  • Een mooie tuin – Zoals jullie wel weten zijn wij in september verhuisd en hebben we niks aan onze tuin gedaan, dit voorjaar gaat het gebeuren. Vrij weinig gaan we er aan doen, aangezien we in onze tuin ons trouwfeest houden.

Dit was hem wel denk ik, genoeg leuke dingen en ook kostbare dingen. Mochten er dingen dit jaar niet lukke dan niet, dan schuiven ze gewoon door naar 2014!

xox Joyce
2 thoughts on “My 2013 wishlist

Leave a Reply

