Onze kerstdagen

Zo dat hebben we weer gehad! De kerstdagen liggen weer achter ons en we hebben heerlijk genoten van allemaal lekker eten en natuurlijk van een heleboel gezelligheid. Zoals jullie van mij gewent zijn laat ik graag even zien hoe onze kerstdagen eruit hebben gezien. 

christmas

 

Kerstavond brachten we door bij en met mijn ouders. Ook mijn zus en haar vriend waren aanwezig, we hebben eerst cadeaus uitgepakt en later gingen we met z’n allen gourmetten. Lekker lang tafelen ik hou er van!

kerst

 

Op tweede kerstdag mocht deze mama uitslapen! Daarna hebben we samen een ontbijt gemaakt en onze cadeaus uitgepakt. Robert en ik kopen elkaar een leuk cadeau voor elkaar, meestal een dvd! Ik kocht voor Robert de dvd van de show van Najib Amhali – alles komt goed, waar we in november geweest zijn. Echt een aanrader! RObert kocht voor mij Step up 4, ik heb alle dansfilms op dvd dus deze kon niet ontbreken in mijn collectie.  S’ middags werden wij verwacht bij mijn oom en tante thuis, waar we samen met een groot deel van mijn familie kerst gingen vieren, dit doen we elk jaar. Iedereen had wat gemaakt, en zo stond de tafel vol met lekker eten. En de toetjes waren ook heerlijk! Mijn tante had een chocolade pavlova gemaakt, cranberry cheesecake en een schaal met jelly voor Robert en mijn zwager.

christmas 2

 

Tweede kerstdag brachten we door bij mijn schoonouders. Toen we s’ middags aankwamen stond de sjoelbak al klaar. Ook Aron probeerde te sjoelen en had de hoogste score! (uhu). Na het sjoelen gingen we gourmetten, heerlijk! En als toetje hadden we lekkere vinetta ijs. Ook kregen we nog een kleinigheidje, Robert had met sinterklaas al en peper/zout molentje gekregen en nu heeft hij het andere peper/zout molentje erbij gekregen. Super!

Dit waren onze kerstdagen, lekker rustig! Nu op naar oud & nieuw, waar ik zelf wel naar uit kijk. 

One thought on “Onze kerstdagen

Leave a Reply

