2013 | My bucketlist

Het is weer zover, de lijstjes mogen weer op tafel! 2013 staat voor de deur en het is tijd om maar eens een to-do wishlist te maken. Want hé het leven moet wel een uitdaging blijven. Het eerste lijstje wat jullie mogen gaan lezen is mijn bucket-list voor 2013. Ik zal deze lijst ook onder een kopje op mijn blog zetten en gaan bijhouden. Mocht er iets in staan waarbij jij me kan helpen, dan hoor ik het graag! (ik doe dingen graag samen)

  • Het hele jaar lang elke week een stukje schrijven in mijn smash-book. In dit boek mogen alleen maar positieve dingen staan. Dus bijvoorbeeld; dingen die ik meegemaakt heb, leuke quotes etc.
  • S’ ochtends in de trein stappen niet wetend waarheen en een super leuke dag hebben.
  • TROUWEN!
  • 10 kilo afvallen
  • Een healty lifestyle ontwikkeling, voor mij en mijn gezin
  • Hardlopen minimaal 2x per week
  • Een dagje welness
  • Een mooie canvas bestellen voor in de woonkamer
  • Op vakantie met mijn twee mannen
  • Een nieuwe bank aanschaffen
  • Een concert bezoeken
  • Leuke foto’s laten maken van mij en mijn gezin
  • Een week lang pakjes vrij koken.

De belangrijkste van allemaal: weer mezelf worden 🙂 

In de loop van het jaar kan het best zijn dat er nog dingen bijkomen, mocht jij nog leuke dingen weten die ik gedaan moet hebben, laat het me weten!

xox Joyce 

5 thoughts on “2013 | My bucketlist

Leave a Reply

