50 foto’s – jij en je kind

Van de week was ik, zoals elke avond, op pinterest aan het kijken naar nieuwe, leuke ideetjes. Omdat ik sinds een week een canon eos 1100D in mijn bezit heb, keek ik ook bij fotografie en daar kwam ik een super leuke lijst tegen. Deze lijst bevat 50 foto momenten voor jou en je kind, die je gewoon gemaakt moet hebben. (vind ik zelf). De site die ik had gevonden was Engelstalig en ik heb geprobeerd het lijstje voor jullie in het Nederlands te maken.

Afbeelding 5

50 foto’s die je gemaakt moet hebben

Via bovenstaande link kan je hem zelf ook downloaden en gebruiken om af te vinken bijvoorbeeld. Ik ga proberen hem bij te houden, en natuurlijk tussen mijn foto’s kijken welke ik al heb. Ik heb een plakboek gepakt en zal elke foto afdrukken en in het plakboek plakken.

Wat vinden jullie hier van? Gaan jullie hem ook bijhouden?

xox Joyce 

bron: simple as that blog

6 thoughts on “50 foto’s – jij en je kind

  1. Leuk idee! Na het eerste jaar zijn wij een beetje gestopt met foto’s maken (ook een spiegel reflex) maar we moeten het echt weer meer gaan doen! Leuke ideeën

  2. Ik had al eens gereageerd maar wou het lijstje opslaan..vind het zon leuk idee en dan van elk kind apart bijhouden, beter worden in bewerken van foto,s en dan een leuk plakboek ervan maken..alleen dat huiswerk maken sla ik denk ik maar over..duurt nog zolang 🙂

Leave a Reply

