mamajoyce.nl heeft een nieuw uiterlijk!

Al een paar dagen loop ik rond te schreeuwen dat ik graag een andere lay-out wil. Eigenlijk kwam dit een paar dagen geleden doordat ik wat gerommel had met mijn vorige lay-out. De lay-out die ik had was mooi maar niet wat ik wou. Ik wil namelijk al heel lang mijn homepage in vakjes vorm en dat heb ik nu!

Afbeelding 6

Ook is mijn header nu (tijdelijk) weg. Ik weet nog niet wat ik hiermee wil doen en hoe. Ik wil het plaatje op de één of andere manier wel terug brengen op mijn site maar hoe of wat weet ik nog niet.

Er zullen de komende dagen/weken nog een aantal aanpassingen komen maar een grotere beautylift als deze komt er niet haha! Tenminste niet meer dit jaar denk ik.

Wat vinden jullie ervan?

Ook bereikte ik vandaag de 100 volgers op facebook, stiekem ben ik hier best trots op!

Afbeelding 7

 volg je mij nog niet? Dat kan hier!

xox Joyce 

9 thoughts on “mamajoyce.nl heeft een nieuw uiterlijk!

  1. Vind hem er echt heel mooi uit zien, en echt knap dat je dit helemaal alleen heb gedaan. Vind dat in blokken ook zo leuk daarom staat het ook zo op mijn blog

Leave a Reply

