New in: Mom’s line a day

Een nieuw jaar betekend een nieuw boekje. Via instagram en twitter zag ik het boekje “one line a day”, dit is een boekje waar je 5 jaar lang elke dag 1 regel kan opschrijven. Hartstikke leuk om te doen, en om later terug te lezen. Ik ga opzoek en kwam op bol.com het boekje mom’s line a day tegen. Dit boekje is speciaal gemaakt voor moeders. Het enige verschil tussen het “one line a day” boekje en het ” mom’s line a day” boekje is dat het mama boekje roze is en het gewonen boekje blauw/groen.

IMG_1025

 Dit is het boekje vanaf de voorkant, super leuk natuurlijk met haar mooie roze kleurtje. 

IMG_1027

Op de omslag kun je, je gegevens schrijven. Dus mocht je hem kwijt raken kun je hem op deze manier weer terug krijgen. Hopelijk!

IMG_1028

En de rand van het boekje is goud, is dat niet gaaf? 

IMG_1029

En zo zien de pagina’s eruit, op elke pagina kan je 5x schrijven. 

Gebruiken jullie al een line a day boekje? Of wil je hem graag aanschaffen dat kan hier. Het boekje kost 15,99.

xox Joyce 

6 thoughts on “New in: Mom’s line a day

  1. Ik heb het blauwe boekje. Vorig jaar trouw in begonnen, maar na een tijdje gaf ik het op. Niets voor mij, een verplichting om iedere dag iets op te schrijven.

  2. Mooi boekje! 😀 Ik hou ook van mooie notitieboekjes, alleen ik zou nooit vijf jaar met hetzelfde boekje kunnen doen. Daarvoor verandert mijn smaak te vaak.

Leave a Reply

