Lief dagboek, week 2

Inmiddels zit week twee van 2013 erop. Wat een fijne week! Een waarvan ik eindelijk weer een keer kan zeggen dat het een goede week was. Dat ik weer heb genoten van alle dingetjes die ik mee maakte. Benieuwd naar alles? Kijk dan mee!

IMG_5974

Ik kan nooit de action door zonder iets te kopen, deze keer kocht ik wat spulletjes om mijn studeer/hobby kamer te ordenen en om ons aan tafel projectje uit te voeren.

IMG_5975

De hema is nog zo’n winkel waar ik niet in kan zonder iets te kopen, ze hebben daar zulke leuke kantoor artikelen!

IMG_5976

Oo wat was ik trots op mezelf! Eigenlijk was het heel makkelijk, er was namelijk een optie “ip-adres wijzigen” haha!

IMG_5977

En daar staat mijn printer dan, lekker onafhankelijk te zijn!

IMG_5978

Ik vond tijdens het opruimen ook een handig bakje voor mijn washi tape!

IMG_5984

Een gezellig, gedekte tafel, vanaf nu elke dag zo!

IMG_5990

Eindelijk kwam mijn gewonnen samsung tab + accessoires binnen! Super blij ben ik met het dingetje!

IMG_5993

Lekker op de bank pinnen op pinterest! En dat is nog leuker gemaakt door dat ik het op mijn tab kan doen. Zo zie ik alle plaatjes veel beter.

IMG_5996

Dinsdagavond gingen Robert en ik eindelijk weer eens naar de bioscoop toe. We gingen naar de film alles is familie. Super leuke film echt een aanrader!!

IMG_5994

voordat we naar de bios gingen aten we pizzakanjers super lekker! Het recept volgt binnenkort.

IMG_6003

Zie je dat? Aron zijn hippe schoenen?!

IMG_6006

Alweer zo’n lekker gerechtje!

IMG_6013

Dinsdag kwam ik erachter dat er een fout zat in mijn lay-out. Dat was voor mij de doorslag om mijn lay-out aan te passen. Tijd voor iets nieuws, iets wat ik al heel lang wou hebben. Vinden jullie hem mooi?

IMG_6021

Ik had van de week een avond da ik kapot was van alles, lekker vroeg op bed met een thermobeker met thee!

IMG_6032

Zie je dat? Een mega hippe pyjama! Haha Hij zit echt super lekker!

IMG_6036
Ik kreeg het spel just-dance, en hier was ik hard aan het oefenen. En ik moet eerlijk bekennen ik ben hier vreselijk goed in! 

IMG_6037

S’ avonds kwam Silke bij me om Just Dance te doen, we namen tussendoor een gezonde snack. Appel met pindakaas mjam!

IMG_6044

Ik maakte zaterdag brownie voor een heerlijk toetje!

IMG_6047

‘s avonds kwamen mijn vriendinnetjes gezellig pizza eten. We hebben echt een super gezellige avond gehad!

IMG_6051

Flugel shotje! Jaa soms vind ik het fijn om me even te misdragen, maar hé dat mag ook als mama!

IMG_6056

Er was nog veel overgebleven dus Robert en ik konden nog een keer pizza eten! Heerlijk! Aron koos liever voor een broodje jam.

Dit was mijn week, op naar een nieuwe week, vol nieuwe kansen! Hebben jullie ook zo’n heerlike week gehad?

xox Joyce

5 thoughts on “Lief dagboek, week 2

Leave a Reply

