Review: De vernieuwde etos luiers

Eén van de meest voorkomende vragen bij moeders is, welke luiers koop ik voor mijn kind? Inmiddels zijn hier in huis al tig luiers gepasseerd. Ook de luiers van de Etos. Die we voorheen niet fijn vonden. Benieuwd wat er nu van vinden?

Ruim twee week geleden moesten we weer nieuwe luiers hebben voor Aron, meestal koop ik een voorraad in de aanbieding zodat ik altijd wat op voorraad heb. Ook de  billendoekjes waren op en ik zag dat ze bij de Etos weer de grote bewaardozen hadden van Zwitsal, toen ik verder keek zag ik dat ook de luiers in de aanbieding waren, en zeg eens eerlijk 15 euro voor 3 pakken luiers, is toch een koopje? Robert vroeg zich eerst af of het wel moesten doen, onze ervaring met de luiers van de Etos waren niet zo goed, en Robert was  bang voor een miskoop. Nadat ik hem verteld had dat de luiers vernieuwd waren had ik hem overtuigd.

Toen wij de Etos luiers een periode gebruikt hadden, hadden we vaak problemen met de plakkers. Ze lieten los van de luier, of bleven juist niet plakken. Nu hebben we ze inmiddels twee weken geprobeerd en ruiken de luiers niet meer vies en ook de plakkers blijven netjes aan de luier zitten. Ook de plaatjes op de voorkant maakten Aron helemaal enthousiast, hij begon dan ook vol trots te zingen: “olifantje in het bos”. Want op Aron zijn grote jongens luierbroekjes staat vanaf nu een olifant!

Voor 33 stuks gewonen luiers betaal je bij de Etos 7,62! En ze hebben de luiers vaak in de aanbieding voor bijvoorbeeld 3 pakken voor 15 euro. Robert en ik zijn overtuigd van deze luiers, en deze luiers zul je dan ook vaker bij ons in huis tegen komen.

xox Joyce 

3 thoughts on “Review: De vernieuwde etos luiers

  1. Wat leuk dat je ook reviews maakt over zulke producten! 🙂 Ik heb geen kinderen en momenteel ook geen oppaskinderen maar vorig jaar liep ik stage op de kinderafdeling het hele jaar als pedagogisch hulpverlener en daar heb ik ook heel veel luiers verschoond. Ik geloof dat er heel veel variatie is in soorten en merken luiers. Ze zijn wel heel duur haha

Leave a Reply

