Een lege site, een nieuw begin?

Zoals jullie wel gemerkt hebben zijn er wat problemen rondom mamajoyce.nl. Ik moest zo nodig overstappen op een een nieuwe hosting. Dit verloopt helaas niet helemaal zoals het moet en nu zit ik met een lege site. Ik heb al mijn blogpost wel, alleen mijn foto’s en widgets ben ik allemaal kwijt. Ik zat bij een bedrijf die zogenaamd 24/7 bereikbaar is maar op dit moment dus geen contact mee te krijgen is.

Maar nu? Ik ben van plan om alles opnieuw op te bouwen alleen zit ik nu met het probleem dat ik geen foto’s kan uploaden. Ik ga dus even uitzoeken hoe ik dat via een omweg kan doen. Ik kan dus geen features images inschakelen, dus mijn oude thema kan ik dan niet gebruiken. Geen probleem op zoek naar een nieuwe thema, wat nog niet zo makkelijk is. Dus de komende dagen kunnen jullie veel veranderingen zien om mamajoyce.nl. Ik zal wel elke dag een artikel plaatsen alleen zal dit er dus net even anders uitzien als dat jullie gewent zijn.

Ik hoop dus zo snel mogelijk weer wat woude artikelen online te hebben zodat jullie die eventueel nog kunnen lezen maar ook hoop ik zo snel weer een leuke, goed werkende site te hebben. Ik zal af en toe even een nieuw artikel schrijven om jullie op de hoogte te houden. Voor nu is dit alles wat ik te melden heb.

Fijne zaterdag!

6 thoughts on “Een lege site, een nieuw begin?

  1. Ah wat vervelend allemaal rondom je host! Ik heb een aantal keer je site proberen te bekijken maar ik kreeg helaas steeds een foutmelding, dat zal voor jou ook heel frustrerend geweest zijn. Maar we blijven positief, een nieuwe host, dezelfde mama joyce, keep up the good work babe!

    • Wanneer je niet op mijn site komt moet je de pagina verversen, ik heb een mail gestuurd naar mijn hosting hoe dit kan maar hun zijn pas maandag weer aanwezig. Via bloglovin’ kun je alles sowieso lezen! Thanks voor je berichtje xxx

  2. Wat erg lieverd 😦 alles kwijt is vreselijk. Heb het zelf ook al 3x volledig mee gemaakt, alles was voor niks geweest en 3x overgestapt op een hosting. Knuff!!

Leave a Reply

